Gå til innhold

Skikk og bruk på stranda/badeplass *klage*

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Varmen og sommeren brer seg over oss her i Sør-Norge og mange av oss haster avsted til badeplasser og strender! I den forbindelse gjør jeg meg en del tanker om normal høflighet og oppførsel i offentligheten.. 

Jeg synes foreksempel IKKE noe om:

- Folk som synes det er en lur idé å slippe løs den elleville bikkja si på badeplassen den mest folksomme dagen på lenge. Ekstra koselig er det jo når hunden bader for så å riste seg og løpe oppi fanget på fremmede folk. 

- Foreldre som tror at badeplass = barnehage og at alle andre synes det er greit når deres nakne fireåring setter seg på andres håndklær eller finner ut at de vil tisse 1 meter fra folk som sitter og spiser. (Utrolig nok må man passe på barna sine selv om man har ferie.. ) 

- Søppel, søppel og atter søppel. NEI, bleier og kjekspapir blir ikke til jord.. 

Flere sytepaver der ute som vil få ut litt frustrasjon?? 

Anonymkode: 93694...4fc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjer dette altså? Jeg har ikke opplevd noe av det.

Anonymkode: dc5fe...461

AnonymBruker
Skrevet

Søppel er et problem jeg observerer, men ikke fordi folk ikke bruker søplebøttene men fordi det gjerne bare er en eller to søplebøtter som ikke blir daglig tømt så det flyter over av de og søppel blir liggende på bakken ved siden av og blåse ut i havet på natta. 

Har aldri sett eller hørt om unger som tisser på andres håndkler men opplevde at en hund løp forbi og tok en pølse en gang, vi bare lo av det. 

Anonymkode: 69db8...986

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Folk som ikke aksepterer at det ikke er plass til dem i mellomrommet på 3 kvadratmeter mellom to andre håndkler.

AnonymBruker
Skrevet

Da kaster jeg meg på med klager på at noen tar seg tilrette med å forpeste lyden på hele stranda med høy musikk. Og slutt å knuse flasker! Du vet du tar dårlige valg når du er full, derfor ta gode valg når du står i butikken, velg boks!

Anonymkode: 12872...d34

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kaster jeg meg på med klager på at noen tar seg tilrette med å forpeste lyden på hele stranda med høy musikk. Og slutt å knuse flasker! Du vet du tar dårlige valg når du er full, derfor ta gode valg når du står i butikken, velg boks!

Anonymkode: 12872...d34

Jaaaaa høy musikk er så irriterende. Nei, ikke alle digger top 10 lista på spotify. Øreplugger er en veldig fin ting 👌🏼 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...