Gå til innhold

Har bestkompissen/bestevenninden din sett deg naken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett mange folk av begge kjønn naken, men HELT ærlig eeeee.... :ler:  Jeg er trygg og alt sånn, men jeg har ikke sett bestekompisser naken .... og tror det ville vært mer kleint enn jeg og han/de hadde fått til.

Hadde du fått til og gjennomført noe slikt? 

Anonymkode: e55f0...6af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vi har sett hverandre i undertøy. 

Anonymkode: c97b0...8e8

AnonymBruker
Skrevet

Bestevenninna mi og jeg utfører voksing på hverandre, også brasiliansk - så er finnes det ikke hemmeligheter.

Anonymkode: c281b...881

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sett venninnene mine nakne.

Anonymkode: 69712...a05

AnonymBruker
Skrevet

Ja, i garderoben i svømmehallen. 

Anonymkode: 26e54...d89

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja i dusjen på treningssenteret. 

Oi...først etter jeg postet setningen over kom videoene fram😱 kunne aldri vist meg på den måten bare for å vise frem/se venner nakne nei🙈

Endret av TeamWP
Skrevet

Ja vi har sett hverandre nakne. Skifter klær foran hverandre, kan gjerne være på badet samtidig osv.

Men å gjøre det på den måten der hadde jeg ikke fått for meg altså 😅

AnonymBruker
Skrevet

Nei, de fleste av venninnene mine er så sjenerte i forhold til egen kropp og dekker seg til. Jeg er komfortabel med kroppen min og syns ikke det er noe stress, men det er litt rart å gå naken/med puppene ute når venninnene mine er så ukomfortable

Anonymkode: 06499...99a

AnonymBruker
Skrevet

Bestevennen min er kjæresten, så ja

Anonymkode: 8a782...aa5

AnonymBruker
Skrevet

I dusjen i svømmehallen, men ikke så at man ser, man holder øynene for en selv på slike plasser

Anonymkode: 6be2c...6b8

AnonymBruker
Skrevet

Mine bestevenninner er venninner jeg gikk på barne og ungdomsskolen med, så de har jeg jo sett naken i dusjen etter gym osv., selv om det er en stund siden. Ikke at jeg glodde altså men, ja:P Har ikke sett bestekompisen min naken, kun i bokser. Han har sett meg i bikini/undertøy.

Anonymkode: 55f1d...f97

Gjest Uhumskheter
Skrevet

vi har vokst opp sammen, så ja.

AnonymBruker
Skrevet

Nei det har jeg ikke noe interesse av. Vi slapper av toppløse sammen når vi soler oss men underlivet mitt er privat. Har heller ikke noe interesse av å se på hennes nakne kropp. Når vi er toppløse og soler oss så er det ikke sånn at vi står å ser på kroppene til hverandre

Anonymkode: 50001...009

Skrevet

Vi bodde sammen på utveksling og så hverandre nakne hele tiden. Lå nakne sammen i senga og så på film 

Skrevet (endret)

Ja, mine venninner og jeg dusjet sammen etter gym på skolen og etter fotball. Og senere skiftet vi klær foran hverandre når vi skulle ut på fest eller skulle overnatte hos hverandre. Vi har vært venner siden barndommen.

Ene av kompisen min har sett meg toppløs. Vi var mange som hadde badet utenfor en kai og sprang inn på badet for å skylle av oss saltvannet. Ved en feil så hadde en venninne latt døren stå ulåst når hun gikk ut. Så han fikk ett gløtt av puppene mine når jeg skiftet. Og jeg har sett en annen kompis naken når han ville ha sex med kjæresten sin, så han sprang ut spillenaken for å imponere henne. I mellomtiden så hadde jeg stått opp for å hente meg ett glass vann og vi sto å skravla i stua. Vet ikke hvem oss som ble mest sjokkert eller flau. Men ellers så har vi aldri vært komfortabel med å være naken rundt hverandre. Og det tror jeg kjærestene våre er takknemlige for.

Endret av FluffyJuggernaut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...