AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 Jeg fikk en kjole i posten i dag som er litt trang. Den har knapper foran og helt ned. Stoffet er av lin og bomull, og har ikke stretch. Er det mulig å få denne kjolen bittelitt større ved f.eks stryke den eller lignende? Takke for svar og innspill Anonymkode: 3dffa...415
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 Ta den på deg når den er våt og gå med den til den er tørr. Evt sy ut sømmene bittelitt. Anonymkode: d5a2f...7c3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #3 Skrevet 31. mai 2018 Jeg hadde sydd ut sømmene om det var mulig, men det er nesten ikke søm på kjolen. Få vel vaske den da. Anonymkode: 3dffa...415
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #4 Skrevet 1. juni 2018 Hvis du har kjøpt kjolen privat, og ikke enkelt kan sende i retur og bstille en størrelse større, så kan du gå innom hos nærmeste sydame og få hjelp. Anonymkode: ad90f...a81
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 Det er vanskelig å gjøre et plagg større. Det er mulig å legge til stoff, men det er ikke alltid resultatet blir bra, avhengig av snitt. Hvis du vil forsøke anbefaler jeg å legge til stoffet i sidesømmene, både fordi det gir minst problem med knappene, og fordi det blir mindre synlig. Anonymkode: fa818...6c3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #6 Skrevet 2. juni 2018 Ts her. Jeg bruker den heller når jeg har slanket meg litt Anonymkode: 3dffa...415
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #7 Skrevet 2. juni 2018 På 31.5.2018 den 18.47, AnonymBruker skrev: Jeg fikk en kjole i posten i dag som er litt trang. Den har knapper foran og helt ned. Stoffet er av lin og bomull, og har ikke stretch. Er det mulig å få denne kjolen bittelitt større ved f.eks stryke den eller lignende? Takke for svar og innspill Anonymkode: 3dffa...415 Den blir heller mindre ved både strykning og vasking, så returner den før du ødelgger den. Anonymkode: badb0...fe5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå