Gå til innhold

Bra fastlege sandefjord?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har lyst til å bytte fastlege. Jeg bor i Sandefjord men fastlegen min holder til på legesenteret i Andebu, noe som blir mye stress for meg uten bil. Trenger en fastlege som er snill og forståelsesfull mtp at jeg har sosial angst og er en veldig følsom jente. Har ikke så mye å si om det er mann eller dame. Noen som har noen å anbefale?            

Lurer også på om det er noen legesentere som tar blodprøver med sånn lite stikk i fingeren, istedenfor i armen? Sist jeg tok blodprøver måtte de stikke meg 3 ganger i armen for å få ut noe og de tok så mye blod, så jeg ble kjempekvalm og måtte legge meg ned på gulvet.. men hos legevakten tok de bare sånn lite stikk i fingeren og det gikk helt fint, så vil helst på et legekontor som gjør det sånn som på legevakten...... hilsen jente 21

Anonymkode: 0efe0...a20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket legelisten? https://www.legelisten.no

Det er en forskjell på hvor mye blod de trenger. For noen blodprøver trenger de bare litt blod og et stikk i fingeren er nok, til andre tester må de ha mer blod, og da må de ha en god vene. Det er dessverre bare noe man må igjennom i blant, og det finnes mye verre ting de kan gjøre i helsevesenet. 

Anonymkode: 7794b...7ab

AnonymBruker
Skrevet

For blodprøver kan du dra på Fürst i Dronningens gate, trenger ikke gjøre det på legekontoret.

Anonymkode: 76e52...ac1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...