Gå til innhold

En kvinne sier hun har falt for meg, hva betyr det ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg møtte en kvinne på fylla for noen helger siden, jeg var full hun var nesten edru, vi kom veldig godt overens, snakket mye osv. jeg tok henne med meg hjem, vi hadde ikke sex, vi koste heller og så film og kysset mye. dagen etter var hun hos meg helt til midnatt. altså en hel dag. vi lå kun i sengen kysset og koste. så droppet hun bomben. hun sa hun hadde kjæreste men at det gikk dårlig. dette var også en av grunnen til at hun ikke ville ha sex, fordi hun var ikke en type utro dame sa hun, fair enough. jeg fikk tørpule henne da. altså slikke henne på nipplene mens jeg strøk hun over skrittet mens hun hadde trusen på slik at hun kom flere ganger. vi hadde veldig god kjemi og samme interesser og personelighet, hun virket helt forelsket i meg og jeg egentlig i henne. 

hun dro hjem, så vi har snakket endel på messenger og tlf. hun sender masse hjerter , susesmileyer osv. mannen er på sjøen. hun sa hun var for svak for å dumpe han, at hun hadde dumpet han mange ganger men at hun tok han tilbake igjen fordi han gav henne dårlig samvittighet osv

vi snakker forsatt og ringer hverandre innimellom, vi har begge en flørtende tone, ikke like mye som den første uken etter vi traff hverandre, men forsatt har vi det. jeg tror de er sammen igjen og at han prøver så hardt han kan å skjerpe seg for at forholdet skal fungere. og meg og henne snakekr forsatt endel på messenger og ringer hverandre i ny og ne. hun sa sist nå at hun falt for meg og at alt stemte så rimelig med meg og henne, men at hun ikke kunne komme på besøk pga han.

så jeg lurer på. hva betyr det at hun falt for meg?

jeg lurer også på, skal jeg holde meg 100 prosent unna henne ?

eller skal jeg holde litt kontakt ?   jeg vet at når det forholdet er over blir det meg og henne, det ligger i kortene, vi er begge småforelsket i hverandre, men jeg skjønner at hun ikke kan gjøre noe slikt mot ham og at hun heller prøver å holde på det hun har. Derimot tror jeg hun egentlig bare utsetter noe som ikke fungerer

Anonymkode: 3e099...188

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun var utro mot typen sin ved å være med deg. Alt dere gjorde er i mine øyne utroskap. 

At hun ikke ser på det som utroskap er et svært svært dårlig tegn.

Vaf jeg deg så hadde jeg løpt. Når hun kan gjøre dette mot typen sin, hva kan hun da gjøre mot deg?

Ta alt hun har sagt med en klype salt. Hun er ikke ærlig og ikke noe å samle på.

Anonymkode: cd201...e21

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dropp henne. Hun har dumpet og gått tilbake til den fyren mange ganger. Klart hun har følelser og helst vil være med han da. Hun bruker deg bare og du er sikkert ikke den første hun har brukt på samme måte. 

Anonymkode: 8a45b...78a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dropp henne. Hun har dumpet og gått tilbake til den fyren mange ganger. Klart hun har følelser og helst vil være med han da. Hun bruker deg bare og du er sikkert ikke den første hun har brukt på samme måte. 

jeg tror ikke hun helst vil være med han i det hele tatt. hadde ikke han gitt henne dårlig samvitighet hadde hun gått for meg for lenge siden. men jeg er ganske skeptisk da hun kan gjøre noe slikt mot ham, så kunne hun også gjort noe slikt mot meg i framtiden ?

AnonymBruker
Skrevet

For et ufyselig kvinnemenneske! Bare at hun klarer å gjøre alle de tingene sammen med deg og så si "hun ikke er typen til å være utro" er jo innmari drøyt. Det der er så klart utroskap, selv om du ikke har hatt tissen inni hennes. 

At hun har så lite respekt for typen sin er en gigantisk varsellampe. Hvis hun virkelig ikke har følelser for ham, så må hun faktisk slå opp. Hvorfor i all verden vil du være sammen med ei som ikke klarer å slå opp med en fyr, og som ikke har noen problemer med å være utro? Hvordan skal du kunne stole på henne? 

Den der "forholdet mitt er egentlig dødt altså", er forresten den en ganske utslitt løgn i utroskaps-sammenheng. Det er mange som forteller elskerne sine at forholdet er dødt, men de har bare ikke klart å bryte ut ennå. Også sitter elskeren/elskerinnen der da, og venter på at vedkommende skal velge dem - og veldig ofte skjer det aldri. Personen var bare ute etter litt spenning, men var aldri egentlig interessert i å gå ut av forholdet. 

Nei, kjære TS. Gå videre. Finn noen som ikke leker med andres følelser på den måten. Denne dama her vil det bare bli trøbbel med... Selv om det er sant at forholdet er dødt, velg noen som er real nok til å gjøre seg ferdig med et forhold før man begynner å grafse på andre. 

Anonymkode: 50fae...2e5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når noen sier at de har falt for noen så betyr det som regel at de er forelska.

Jeg ville sagt til henne at hun må velge. Enten deg eller han. At hun ikke kan dumpe han, eller hva nå enn, er bare en dårlig unnskyldning. Det er det "alle" utro folk sier når de vil ha i både pose og sekk. Vips, så har det gått flere år og hun har fremdeles ikke gjort det slutt. Du er verdt mer enn det! Synes du det er greit å bli brukt som elsker så kan du jo bare drive på. Men jeg synes det er dumt hvis du har ekte følelser for henne, også blir du bare leka med og såra.

Anonymkode: 40b56...ba1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg tror ikke hun helst vil være med han i det hele tatt. hadde ikke han gitt henne dårlig samvitighet hadde hun gått for meg for lenge siden. men jeg er ganske skeptisk da hun kan gjøre noe slikt mot ham, så kunne hun også gjort noe slikt mot meg i framtiden ?

Ingen som tvinger henne til å gå tilbake til han. Hun gjør det helt frivillig. Heller ingenting som hindrer henne i å gjøre det slutt med han og gå for deg om hun tror dere vil få det bedre. Sorry, men dama der er en bitch mot både deg og typen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sagt til henne at hun må velge. Enten deg eller han. At hun ikke kan dumpe han, eller hva nå enn, er bare en dårlig unnskyldning. Det er det "alle" utro folk sier når de vil ha i både pose og sekk. Vips, så har det gått flere år og hun har fremdeles ikke gjort det slutt. Du er verdt mer enn det! Synes du det er greit å bli brukt som elsker så kan du jo bare drive på. Men jeg synes det er dumt hvis du har ekte følelser for henne, også blir du bare leka med og såra.

jeg liker ikke helt den situasjonene jeg selv er i. det er dårlig gjort av henne men meg også samtidig, jeg gidder ikke ødlegge noe, jeg lar heller forholdet hennes gå naturlig slik som det er . når de er ferdig så er de ferdig, så får vi heller se om det blir noe mellom oss.

de røde flaggene hun har vist meg allerede er at hun på en måte har vært utro mot ham med meg og han hun er sjalu har jeg merket, med damer jeg snakker med osv

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som tvinger henne til å gå tilbake til han. Hun gjør det helt frivillig. Heller ingenting som hindrer henne i å gjøre det slutt med han og gå for deg om hun tror dere vil få det bedre. Sorry, men dama der er en bitch mot både deg og typen. 

jo det er akkurat det det er , samvitigheten stopper henne. og det skjønner jeg godt, for det samme skjedde med meg sist forhold, samvitigheten min stoppet meg for å dumpe dama, så jeg holdt ut 6 mnd lengre. jeg skjønner denne dame godt jeg, og vist jeg virkelig gikk inn for det så kunne jeg ødelagt hele forholdet deres nå og blitt sammen med henne selv, men det skurrer så mye med alle disse røde flaggene . at hun er utro med ham mot meg og at hun er sjalu så tidlig

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er ikke forelsket i henne, kunne gått hatt et kun sex forhold med henne. jeg er ikke helt der altså :P

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et ufyselig kvinnemenneske! Bare at hun klarer å gjøre alle de tingene sammen med deg og så si "hun ikke er typen til å være utro" er jo innmari drøyt. Det der er så klart utroskap, selv om du ikke har hatt tissen inni hennes. 

At hun har så lite respekt for typen sin er en gigantisk varsellampe. Hvis hun virkelig ikke har følelser for ham, så må hun faktisk slå opp. Hvorfor i all verden vil du være sammen med ei som ikke klarer å slå opp med en fyr, og som ikke har noen problemer med å være utro? Hvordan skal du kunne stole på henne? 

Den der "forholdet mitt er egentlig dødt altså", er forresten den en ganske utslitt løgn i utroskaps-sammenheng. Det er mange som forteller elskerne sine at forholdet er dødt, men de har bare ikke klart å bryte ut ennå. Også sitter elskeren/elskerinnen der da, og venter på at vedkommende skal velge dem - og veldig ofte skjer det aldri. Personen var bare ute etter litt spenning, men var aldri egentlig interessert i å gå ut av forholdet. 

Nei, kjære TS. Gå videre. Finn noen som ikke leker med andres følelser på den måten. Denne dama her vil det bare bli trøbbel med... Selv om det er sant at forholdet er dødt, velg noen som er real nok til å gjøre seg ferdig med et forhold før man begynner å grafse på andre. 

ingen som leker med andres følelser her, jeg har ingen følelser involvert, så hun har ikke lekt med noe. jeg var i utgangspunktet kun interessert i sex, nå er jeg litt nysjerrig, men det at hun var utro med meg var litt turn off

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jo det er akkurat det det er , samvitigheten stopper henne. og det skjønner jeg godt, for det samme skjedde med meg sist forhold, samvitigheten min stoppet meg for å dumpe dama, så jeg holdt ut 6 mnd lengre. jeg skjønner denne dame godt jeg, og vist jeg virkelig gikk inn for det så kunne jeg ødelagt hele forholdet deres nå og blitt sammen med henne selv, men det skurrer så mye med alle disse røde flaggene . at hun er utro med ham mot meg og at hun er sjalu så tidlig

Jada. Hun bare ELSKER deg over alt på jord, ingen kan måle seg med deg i hennes øyne og hun har selvsagt ikke fri vilje og bare et offer for omstendigheter. Fantastisk dame som er så samvittighetsfull at hun er utro mot typen sin. Herregud. Hun er BITCH. Men lykke til! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jada. Hun bare ELSKER deg over alt på jord, ingen kan måle seg med deg i hennes øyne og hun har selvsagt ikke fri vilje og bare et offer for omstendigheter. Fantastisk dame som er så samvittighetsfull at hun er utro mot typen sin. Herregud. Hun er BITCH. Men lykke til! :)

ja jeg kunne fått henne nå vist jeg ville, men da stikker jo hun fra han for å gå til meg. så da kan hun jo gjøre det med meg senere ? jeg spurte hun faktisk om dette og da sa hun nei hun kunne aldri gjort det mot meg😂 men med han tydelvis....

btw du har virkelig stått opp på feil fot idag 

Gjest ilsep
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er ikke forelsket i henne, kunne gått hatt et kun sex forhold med henne. jeg er ikke helt der altså :P

Nei hva er da problemet? Dump henne og gå videre. Herregud.

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

slikke henne på nipplene mens jeg strøk hun over skrittet mens hun hadde trusen på slik at hun kom flere ganger.

:skratte:Jada hun kom sikkert flere ganger, fortsett å fortell deg selv det.

Anonymkode: 1774c...f66

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:skratte:Jada hun kom sikkert flere ganger, fortsett å fortell deg selv det.

hehe kompisen min trodde meg heller ikke. men dette har jeg gjort før med flere damer, noen er helt sinnsykt sensitive på nipplene, og jeg hadde bygget opp stemmningen langt i etterkant, så hun fikk flere orgasmer mens jeg fingret henne og slikket henne. hun måtte bytte truse etterpå fordi hun var så våt, og hun var vell våt resten av kvelden. 

sorry ass, men den dårlige spydige holdningen din kan du ta et annet sted, ingen som har noe grunn til å fake :)

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, ilsep skrev:

Nei hva er da problemet? Dump henne og gå videre. Herregud.

har lyst å ha sex med henne, trenger ikke ha følelser involvert, jeg er en mann

AnonymBruker
Skrevet

ingen som har noe grunn til å fake

De som vil hjem har grunn til å fake.

Gjest ilsep
Skrevet

har lyst å ha sex med henne, trenger ikke ha følelser involvert, jeg er en mann

Det er ikke det du skrev i HI.

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hehe kompisen min trodde meg heller ikke. men dette har jeg gjort før med flere damer, noen er helt sinnsykt sensitive på nipplene, og jeg hadde bygget opp stemmningen langt i etterkant, så hun fikk flere orgasmer mens jeg fingret henne og slikket henne. hun måtte bytte truse etterpå fordi hun var så våt, og hun var vell våt resten av kvelden. 

sorry ass, men den dårlige spydige holdningen din kan du ta et annet sted, ingen som har noe grunn til å fake :)

Vi trenger egentlig ikke detaljene om hvordan dere hadde sex og hva du gjorde og ikke gjorde... eller om hvor fantastisk du er i senga. Er jo ikke en erotisk novelle heller, dette her. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...