AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 Jeg har mye fett på overarmene, noen som får meg til å se veldig mye mer overvektig ut enn hva jeg egentlig er. Takler ikke å få med dem synlig. Så har dere noen tips til topper som kan få dem til å se mindre ut? Vis gjerne hva dere har kjøpt i det siste som dekker litt av overarmene men alikevel ikke er for varmt Anonymkode: 10453...82f
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 Drit i armene dine, de er fine som de er, og nyt heller varmen i behagelige, ermeløse topper. Anonymkode: d8fc2...e04 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #3 Skrevet 31. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drit i armene dine, de er fine som de er, og nyt heller varmen i behagelige, ermeløse topper. Anonymkode: d8fc2...e04 Keg klarer ikke å drite i overarmene. Det er så drøyt at jeg takker nei til all invitasjoner hvor jeg må gå lettkledd. så må ha klær som kler meg og jeg trives i. Får keg dekker armene føler jeg meg rimelig sexy Anonymkode: 10453...82f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå