Gå til innhold

Hvor mye eller lite oppmerksomhet er akseptabelt , til andre kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann har kjæreste, eller dater, men liker bildene til mange kvinner på instagram. Han liker bilder til menn og, men liker mange bilder av kvinner, og kjendiser. Ikke sexy undertøy bilder og slik. Men outfit biler, portretter...

Bør jeg kutte ut enkelt og greit pga dette? 4 

Anonymkode: f8729...673

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dummeste jeg har hørt? 

Hvorfor føler du for å kutte ut en person pga like på bilder? Det betyr ingenting, du kan forsåvidt skildre "smak, stil, livssyn og drømmer" hos personen du dater, når du ser hvilke bilder h*n liker. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kuttet ut på grunn av det om han fortsatte sånn når vi datet og begynte å bli seriøse.

Å like et bilde av noen fra barndomsskolen sin som har fått lappen eller er i piza tårnet er ok, men ikke outfit bilder og portrettbilder i fleng av jenter.

Anonymkode: fb52c...a1c

AnonymBruker
Skrevet

Følger over hodet ikke med på hva typen liker på facebook eller instagram... Hvis han liker sine bekjentes/venners/kollegaers bilder og sånn så regner jeg med at det er fordi han vet at folk liker å få likes og bekreftese, og han er en hyggelig fyr. Han liker å få andre til å føle seg bra, men det betyr ikke at han flørter med dem eller vil i buksa på dem. Har full tillit til ham. Noen vil vel kalle meg naiv, men det får så være. 

Hvis han hadde søkt opp og likt bilder av folk han ikke kjenner eller hadde noe til felles med, så hadde jeg synes det var litt rart... Ikke noen varsellampe om utroskap liksom, men en litt uendelig ting å gjøre.   

Anonymkode: 6fa50...a1e

Skrevet (endret)

Hvor ligger problemet? Det at han liker bilder er vel ikke et stort problem. Nå vet jo ikke jeg hele saken men her er kanskje noen ting å tenke på.

Spørsmålet er kanskje hvorfor han liker de bildene?
Kanskje han rett og slett liker bildene. Kanskje det er i håp om å få oppmerksomhet fra de som har postet det, eller fra andre som ser at han liker de bildene. Finnes det en grense for hva som er greit eller ikke når det kommer til det å like andres bilder. Hvis det er tilfellet, er han klar over denne grensen? Eller kanskje det er en samling av flere ting. 

Et annet spørsmål er hvorfor dette er et problem for deg?
Frykten for å ikke få oppmerksomhet, sjalusi eller kanskje det er det i strid med dine grenser for hva som er greit.

Å kutte han ut på grunn av noe slikt høres veldig rart ut for min del. Jeg tror du burde ta en samtale med han om det. Prøv å finn ut av han side av saken. Etterpå kan du jo forklare din side. Det er viktig at begge får si sin side og meninger uten å bli avbrutt. Eventuelt spør om din side/reaksjon oppleves som rimelige for han. Håpet er jo å finne en grense som passer dere begge.

Jeg håper ikke målet ditt er å bruke dette problemet for å lage en krangel som fører til at det blir slutt.

Endret av LarsKristian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...