Gå til innhold

Jeg syns synd på nordlendingene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

som ikke får glede av denne varmen vi har i sør. stakkars de går forsatt med lue og jakke der oppe 

Anonymkode: c3c27...694

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

som ikke får glede av denne varmen vi har i sør. stakkars de går forsatt med lue og jakke der oppe 

Er du sikker på at de går med jakke? Nordlendinger fryser ikke, de trenger hverken jakke eller lue. De er da ikke pyser 😄

Anonymkode: bd834...4c7

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er misunnelig på de. Vurderer å ta en kjapp tur dit i helga. 

Anonymkode: 877df...f71

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at de går med jakke? Nordlendinger fryser ikke, de trenger hverken jakke eller lue. De er da ikke pyser 😄

Anonymkode: bd834...4c7

Ja, de som var på nyhetene i går, fra Finnmark...

Skrevet

Puh... Skulle gjerne byttet! (Bor sørpå). 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de som var på nyhetene i går, fra Finnmark...

Tuller du? Finnes ikke synd på oss! Vi vet hvor vi bor og vi er vant til været som vi har ☃️

Anonymkode: 98fa8...ba6

• Liker 17
Skrevet

Synes ikke synd på oss, men skulle gjerne hatt like mye finvær altså. 

Skrevet

Jeg er faktisk missunelig på de, synes det er ekstremt varmt her, det går nesten ikke an å puste.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å flykte nordover.

Anonymkode: b93da...685

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, stakkars oss. Trives man ikke så reise man, vanskeligere e det ikke. E så artig at du kalle folk fra Finnmark for nordlendinger, du vet jo ikke ka du snakk om engang

Anonymkode: b27f3...c97

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes synd på nordmenn, som ikke får glede av denne varmen vi har i syden. Stakkars de fryser jo året rundt.

Anonymkode: 79f01...ea6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke synd i oss. Vi vet hvor vi bor og har valgt det selv. Her har jeg sjøen, skogen, fjellet og fiskevann/elver i gangavstand. Det ville jeg aldri byttet bort mot noen ekstra varmegrader. Nå skal vi grille i godværet. 10 grader og overskyet er egentlig fint grillvær :) 

Anonymkode: 0926e...095

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, stakkars oss. Trives man ikke så reise man, vanskeligere e det ikke. E så artig at du kalle folk fra Finnmark for nordlendinger, du vet jo ikke ka du snakk om engang

Er det ikke?

Man skal bare reise fra mann brann, sju skrikerunger og jobb for å dra nord? 

Høres ikke veldig gjennførbart ut. Syns det er så utrolig lett å slenge rundt seg med "liker du det ikke så er det bare å flytte", men det er jo ikke det. Tenk igjennom hva man egentlig skriver før man skriver det. 

Og ja, jeg er østlending som har fått nok av sol og varme for resten av sommeren, men kan ikke pakke sammen og dra nordover selv om jeg skulle hatt lyst til det. 

Anonymkode: 882c2...4b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er nordlendinger, de som bor i Nordland, Troms og Finnmark er nordlendinger.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Omvendt, grønn av missundelse!! Sitter her, vifte på, vindune åpne, i bikini, akkurat tatt en iskald dysj, og holder på å smelte! Det er alt for varmt, bor på vestlandet og liker 10 grader og regn som er det normale været her! 

Gleder meg til denne hetebølgen er over!!! Kulde er mye bedre, kan alltids kle på seg mer klær, men du kommer til et punkt hvor du ikke kan ta av deg mer! 

Anonymkode: 75f44...5e4

• Liker 6
Skrevet

glad jeg ikke bor sørpå jeg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke?

Man skal bare reise fra mann brann, sju skrikerunger og jobb for å dra nord? 

Høres ikke veldig gjennførbart ut. Syns det er så utrolig lett å slenge rundt seg med "liker du det ikke så er det bare å flytte", men det er jo ikke det. Tenk igjennom hva man egentlig skriver før man skriver det. 

Og ja, jeg er østlending som har fått nok av sol og varme for resten av sommeren, men kan ikke pakke sammen og dra nordover selv om jeg skulle hatt lyst til det. 

Anonymkode: 882c2...4b4

Tror den var ment fra oss finnmarkingene til oss selv...... ;) At vi vet hvor vi bor, og det er ingen grunn til å synes synd i oss selv, hadde vi ikke trivdes der så hadde vi bare flyttet... også med mann brann, sju skrikerunger og funnet oss jobb en annen plass :) 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er nordlendinger, de som bor i Nordland, Troms og Finnmark er nordlendinger.

Nei nei.. dem e finnmarkinga! 😊

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, frekvens skrev:

Nei nei.. dem e finnmarkinga! 😊

Og nordlendinger 😉

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil. Du har nordlendinger som bor i Nordland, tromsværinger som i Troms og finnmarkingene som bor i Finnmark :) 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...