Gå til innhold

Når en mann sier "alle er hyggelige i starten"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann kom bort til meg på en kafe for litt siden. Det var på en kafe i Frankrike. Er ikke vant til at folk gjør slik, men vi har utveklset et slags bekjentskap. Han er på min alder.

etter hvert ble det prat om dating. Han har begynt å vise interesse og. Jeg er ikke interessert i han, fordi jeg er interessert i en annen. Dette her er en kjempe hyggelig mann som snakker mye. Men så snakket jeg om ha jeg liker, og han begynte bare og komme med masse advarsler. Han kjenner han ikke altså, jeg har ikke sagt hvem han er en gang. 

Men denne mannen jeg møtte sa slike ting som "pass på så han ikke har sjalue trekk. Hadde han godtatt at vi to var på kafe sammen for eksempel?" Jeg sa jo bare at jeg ikke vet, og mannen er godt likt og blid. Han kafe kompisen min bare "alle er hyggelige i starten vet du". 

På seg selv kjenner meg andre, eller?

Anonymkode: 583d0...4dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han sjekket deg opp og ville at du skulle gi han en sjanse. 

Anonymkode: 01340...eac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han sjekket deg opp og ville at du skulle gi han en sjanse. 

Men når han sier "alle er hyggelige i starten"??? Hvordan vet jeg at han ikke er en av dem da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at han er forelsket i deg, og derfor vil han jo så klart «snakke ned» den andre mannen og gjøre at du tviler på ham... Du sier jo han har begynt å vise interesse, da er det klart han ikke er begeistret for «han andre». 

Har du gitt tydelig utrykk for at du ikke er forelsket i denne mannen og at du ikke er interessert? Helt ærlig tror jeg du burde droppe hele vennskapet til denne fyren. Vennskap mellom kvinne og mann kan fungere, men sjelden når den ene parten er interessert i noe mer...

Anonymkode: c0c55...82e

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Men når han sier "alle er hyggelige i starten"??? Hvordan vet jeg at han ikke er en av dem da?

Neste gang får du spørre

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tenkt som deg, at da er han enten en av dem som faker hyggelighet i starten selv først for å oppnå noe og så vise sitt sanne jeg med ikke fullt så gode sider. For eksempel som i hans tilfelle narsisissme om han har for vane å rakke ned på andre mennesker og kontrollerende personlighet siden han vil ha noe å si om hvem du dater , selvom dere bare er ferske venner og har møtt hverandre en gang på cafe.

Eller at han selv er forelsket i deg og bruker en slu måte å "tvinge deg" til å bli forelsket i han også ved å skremme deg fra å date andre menn.

Ingen av alternativene viser en god personlighet hvertfall. Vær på vakt, jeg ville bare faset ut kontakten med han.

Anonymkode: ec18d...754

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at denne vennen din er interessert i deg. Selvsagt skal du passe deg for en mann som er sjalu eller leker hyggelig, men med mindre det er noen tegn på at han ikke er som han utgir seg for så ser jeg ingen annen årsak til at vennen din legger så mye trykk på disse tingene. Kanskje et annet alternativ er at han har dårlige erfaringer og er redd for å miste deg som venn. 

Anonymkode: d0cba...2c2

AnonymBruker
Skrevet

Haha..han prøver jo bare å få deg til å date han i stedet. Lov det! ;)

Anonymkode: 29769...948

Skrevet

Det argumentet slår jo igrunn tvert tilbake på han haha. Han stolte kanskje litt for mye på sin franske sjarm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...