AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 I morgen har jeg ultralyd på sykehuset og jeg må ta fly for å komme meg dit. Men jeg er i veldig dålig form. Er kanskje smittet av magesjau tror jeg. Vondt i magen og ofte på toalettet. Noe som passer dålig på flyreise og reise generelt. Prøvde å ringe legekontoret men de hadde ingen leger tilgjengelig for å gi meg svar. Så, kan jeg spise imodium og Paracet? Anonymkode: 0c0d6...db1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 Paracet er iallfall ok Anonymkode: 87492...a03
solmåneogstjerner Skrevet 31. mai 2018 #3 Skrevet 31. mai 2018 Paracet kan du ta. Imodium bør du unngå hvis ikke det er veldig viktig. Er ikke vist forsterskader, men heller ikke det motsatte. Så det frarådes så lenge ikke det vil være til klar fordel for deg. Jeg ville fått en ny time.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #4 Skrevet 31. mai 2018 2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Paracet kan du ta. Imodium bør du unngå hvis ikke det er veldig viktig. Er ikke vist forsterskader, men heller ikke det motsatte. Så det frarådes så lenge ikke det vil være til klar fordel for deg. Jeg ville fått en ny time. Jeg har desverre ikke mulighet til det da jeg reiser bort neste uke, og jeg er for langt på vei når jeg kommer fra ferie. De vil ha meg inn nå. Anonymkode: 0c0d6...db1
Gjest chisandra Skrevet 31. mai 2018 #5 Skrevet 31. mai 2018 Hørte nylig Steinar Madsen snakke om smertestillende på radioen. Paracet er greit for gravide.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #6 Skrevet 31. mai 2018 Paracet er greit i små mengder/ikke daglig. Hyppig bruk gir økt risiko for ADHD og autisme. Går nok bra for 1 flytur altså Anonymkode: 4398c...e52
solmåneogstjerner Skrevet 31. mai 2018 #7 Skrevet 31. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har desverre ikke mulighet til det da jeg reiser bort neste uke, og jeg er for langt på vei når jeg kommer fra ferie. De vil ha meg inn nå. Anonymkode: 0c0d6...db1 Neivel. Men se på svaret mitt. Det er tatt fra felleskatalogen. Altså man kan ikke gå god for at imodium er ok. Men må du, så tar du det vel. Men man vet ikke sikkert om det er trygt. Sannsynligvis går det jo helt fint. Men jeg ville prøvd å ringe igjen. Kan jo også godt være at du blir bedre 😊
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #8 Skrevet 31. mai 2018 4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Neivel. Men se på svaret mitt. Det er tatt fra felleskatalogen. Altså man kan ikke gå god for at imodium er ok. Men må du, så tar du det vel. Men man vet ikke sikkert om det er trygt. Sannsynligvis går det jo helt fint. Men jeg ville prøvd å ringe igjen. Kan jo også godt være at du blir bedre 😊 Satser på at jeg er frisk til i morgen ja. Takk for svar 🙂 Anonymkode: 0c0d6...db1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #9 Skrevet 31. mai 2018 Kontakt relis eller trygg mamma medisin. De vet bedre enn felleskatlogen Anonymkode: 87492...a03
lillesky Skrevet 1. juni 2018 #10 Skrevet 1. juni 2018 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter apotek/lege. Vennlig hilsen lillesky (mod) 1
Anbefalte innlegg