Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter en del rot med en eks og også tidligere date, ga jeg f... og reaktiverte min bruker på sukker. Gadd ikke å betale, tenkte jeg fikk se det an, bare være der og kikke litt. Men la merke til et bilde av en fyr, tenkte at han så både snill og fin ut. Tenkte ikke noe over det før jeg plutselig fikk en melding fra nettopp han. Vi skrev litt fram og tilbake, hadde mange felles interesser og meninger, og vi ble til slutt enige om å møtes for en kaffe. Det endte med non stop samtale i over to timer og en følelse av å ha kjent hverandre lenge. Så møttes vi igjen etter en uke - middag, kaffe og lang tur i byen... Følelsen av å ha truffet en jeg har kjent lenge lenge er der fortsatt, noe han sa også! Jeg er overveldet over hvor snill han virker, hvor genuint interessert og omsorgsfull han framstår. Vi har begge barn, og jeg sa til ham at jeg liker ham kjempegodt, men av hensyn til barna må jeg bare ta dette veldig rolig. "Jeg liker deg kjempegodt også. Og det med å ta det rolig er absolutt ikke noe problem, jeg har ihvertfall ikke hastverk", svarte han og la til at vi kunne vel treffes når vi kan og se hvor det bærer hen? Nå er jeg helt overveldet, og har tro på at det kanskje kan bli en fin sommer - noe jeg absolutt ikke hadde tro på for en måned siden. Kan man virkelig være så heldig - via sukker, liksom? Krysser fingrene for at dette blir noe fint 🙂

Anonymkode: 49a08...f3a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan du være så heldig! Kos deg, og lykke til! Høres bra ut 😊

AnonymBruker
Skrevet

Såklart kan man det :) Er mange som finner sin sjelevenn via nettdating, og om ikke det blir din livspartner, så høres det hvertfall ut som at dere kan ha det veldig hyggelig mens dere lærer hverandre å kjenne bedre.
Ha en riktig god sommer med daten! :)

Anonymkode: 4757d...d43

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Selvsagt kan du være så heldig! Kos deg, og lykke til! Høres bra ut 😊

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såklart kan man det :) Er mange som finner sin sjelevenn via nettdating, og om ikke det blir din livspartner, så høres det hvertfall ut som at dere kan ha det veldig hyggelig mens dere lærer hverandre å kjenne bedre.
Ha en riktig god sommer med daten! :)

Anonymkode: 4757d...d43

Får vel bare prøve å nyte det så godt jeg kan... Hilsen TS

Anonymkode: 49a08...f3a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...