AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 Jeg trenger tips til en god solkrem som beskytter mot pigmentflekker. Anonymkode: 33d42...374
^^Belle^^ Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Min favoritt er Ultrasun Face SPF30. Den er heeeelt fantastisk. Den funker fjell mot solen (jeg går for tiden på en intensiv epiduo-kur, og huden min er ultrasensitiv overfor solen. Jeg har allikevel ikke blitt brent i denne sterke varmen vi har hatt!), og huden min tåler den. De har forresten også en SPF50.
Almond Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 http://www.elixircosmeceuticals.no/product_category/beskyttelse-og-fuktighet/
Missfitness Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 (endret) Cosmica (apotek) har vel en egen produktserie beregnet på ansikt. Endret 2. juni 2018 av Missfitness 1
GunnyBunny Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Klairs (koreansk merke), SPF 50+ Tror du kan få kjøpt den fra Ebay eller Blush.no Ganske så beskyttende solkrem. Jeg anbefaler sterkt at du bruker den hver dag og smører hver andre time Den er forebyggende mot rynker også ~~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå