Gå til innhold

Hvor lang kjole liker du best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang kjole liker du best og hvorfor?

Anonymkode: d3aeb...542

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst til knærne eller leggene, dvs såkalte midikjoler. Liker ikke korte kjoler, aller mest fordi jeg ikke er komfortabel med å vise mye lår. ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ved knærne, enten rett overforbi, eller rett nedforbi, eller ved ankel/fotsid

Anonymkode: 89886...28b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fotsid, før brukte jeg korte, men nå har jeg bikket 40, og ser dessverre ikke så fin ut i kort lenger🙈

Anonymkode: 1707f...0a6

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på anledningen. Sånn til hverdagskjoler foretrekker jeg kortere, sånn typ rett over kneet. Til finere anledninger foretrekker jeg så lange kjoler som mulig uten at jeg tråkker på den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rett over knærne eller fotsid. Rett under knærne liker jeg ikke 

Anonymkode: 38866...315

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ned til anklene er det jeg foretrekker best å gå i. Jeg bruker også kjoler til knærne en gang i blandt men er ukomfortabel i det pga opplevd mye seksuell trakassering og er redd for at vindkast ikke skal være på min side. 

Anonymkode: a0542...81c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rett over knærne trives jeg best i, eventuelt lange kjoler til anledninger der det passer. 

Anonymkode: 77133...29e

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på anledningen.  jeg har både fotside kjoler og og rett over knærne.

Skrevet

Liker å bruke begge deler.  Rolig kveld ute er maxi kjole bra.  Hektisk shopping liker jeg kjoler midt på låret.   Fantastisk mye fint i "kjoleverden"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går helst i kjoler som stopper rett over knærne. Kler ikke ankellange kjoler - dessverre.. 

Anonymkode: d8e06...5c7

Skrevet

Jeg er ikke så høy, så de må nesten enten være litt over knærne eller helt med til ankelen for at det skal kle min kropp.

Gjest Peanut
Skrevet

Så kort at den ikke subber i bakken når jeg går og så lang at den dekker stumpen når jeg sitter :3 

AnonymBruker
Skrevet

Fotsid/ankel eller midt på låret kler meg objektivt sett best. Men sånn subjektivt foretrekker jeg førstnevnte eller til kneet. Midt på låret er litt vel kort til meg selv fordi jeg føler jeg på passe på hele tiden, og jeg er lat:P Men jeg har kjoler med alle disse lengdene.

Anonymkode: d0d86...ccb

• Liker 1
Skrevet

På meg selv foretrekker jeg kjoler til cirka midt på låret. Fotside kjoler kan være kjempefint på andre, men jeg ser ut som en dverg i det.

• Liker 1
Skrevet

Liker de knelange best. Føler meg ikke komfortabel i "snublekjoler". :fnise: 

Skrevet

Knelang

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker slike kjoler og skjørt. Aldri lengre en dette bildet og alltid pencil 

E9BA00E5-D92E-4746-BE55-4299ACC4AF78.png

Skrevet

Til midt på låret liker jeg best. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...