Gå til innhold

Kort dongerishorts og singlet med åpen rygg på NAV?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Registrerte på NAV i dag at en av de veilederene(?) som ga info gikk i kort shorts og singlet med åpen rygg, og fant det litt rart. Dongerishortsen var så kort at rumpeballene nesten vistes.. Ryggen var naken, bhen vistes. Visst er det tropevarme ute, men burde ikke mennesker i den rollen kle seg litt mer anstendig? 

Anonymkode: 33765...18d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er over 30 grader mange steder!! Kleskoder på nav tror jeg vi er langt forbi nå! Nå gjelder det å klare seg i varmen 😂

Anonymkode: 41e8b...ab3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det syns jeg nok er på kanten ja. Det finnes penere klær man kan han på seg, selv om det er varmt. Et pent skjørt og lett bluse feks. 

Anonymkode: 65b91...406

• Liker 1
Gjest Whiskey hangover
Skrevet

Jo, så absolutt. De skal kle seg anstendig. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er greit i det hele tatt. Man burde klare å kle på seg noe som dekker rumpa og en t-skjorte/bluse. Vil vel tro de har AC?

Når jeg jobbet som sykepleier så holdt jeg på å smelte i den tykke uniformen. Ingen AC på det game sykehjemmet. Det var grusomt! Vi fikk ikke lov å dra opp buksa slik at den ble en capribukse og ihvertfall ikke nakne føtter i sandaler, pga hygiene. Og som helsearbeider så står man ikke stille eller sitter på et kontor. Nei, det var bare grusomt på varme dager. 

Så jeg har forståelse for at man ønsker å kle på seg mindre. Men anstendig og profesjonell kan man jo være. Må gjerne gå i shorts eller et kort skjørt.

Anonymkode: 36739...e99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...