Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at diskuter.net ble lagt ned, har Karma, moderator i diskuter.net opprettet www.karma-world.com . Det hadde vært koselig om folk kunne stikke innom, så blir det litt liv der. Jeg sier ikke at dere skal forlate kg, for all del, men kunne det ikke vært hyggelig om dere tok en titt? Da hadde jeg og spesielt Karma blitt glade :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Valhalla
Skrevet

Lurer på hvordan hun definerer rasistiske ytringer og spesielt "politisk krenkende" ytringer.

Skrevet

Det er jo bare å gå inn å sjekke det vel. :)

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg liker hun Karma, tror jeg skal begynne å skrive der.

Gjest seroxata
Skrevet

ser ut som jeg måtte registerer meg gitt :P

Gjest manic
Skrevet

Jau, Valhalla, jeg tror dette er forumet for deg! Karma virket som en frende, og ikke har de noen regler heller!

Tror du kan gå temmelig langt i rasistiske utsagn :)

Kos deg.

Gjest Valhalla
Skrevet

Jo de har regler, ingen rasisme og ingen hetsing av andres politiske synspunkt, det høres bra ut.

Skrevet

Har titta, men er det noe særegent på denne siden kontra KG? Virker som om det er de samme diskusjonene - i allefall navnene... Hvis det er det samme hvorfor lese det både her og der?! :roll:

Skrevet
Har titta' date=' men er det noe særegent på denne siden kontra KG? Virker som om det er de samme diskusjonene - i allefall navnene... Hvis det er det samme hvorfor lese det både her og der?! :roll:[/quote']

Jeg synes det er godt å komme seg bort fra KG, starte med nye kort, men det betyr jo ikke at jeg ikke er her lenger, jeg er her omtrent like mye som før. Jeg liker KG godt, og forumene er kanskje ikke så veldig forskjellige, men allikevel har jeg forskjellig forhold til dem. Her er man litt mer hardbarka, ikke at det er noe galt med det ;)

Gjest Valhalla
Skrevet
hold kjeft a neger

Du selv du pottet

Gjest gjest1
Skrevet

Se, jeg ble ikke sensurert, kg er snillt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...