AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 Hei damer. Vil gjerne høre erfaringer fra dere med autoimmune sykdommer som har slitt med å bli gravid. Etter en del research på nett virker det som prednisolon (kortison) kan hjelpe med å undertrykke immunforsvaret så embryoet får en sjanse til å feste seg. Det jeg er ute etter er når i syklusen begynte du på tablettene, hvor lenge gikk du på de og hvor stor dose. Fortell også hvilken autoimmun sykdom(mer) du har, hvor lenge du har prøvd å bli gravid og om det lyktes på kortisonkuren. Fikk du tablettene via fastlege, gynekolog eller privat klinikk? Anonymkode: 24d79...612
N85 Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 Jeg har ikke autoimmun sykdom, men pga habituell abort fikk jeg prednisolon av gynekologen (privat). Jeg har tatt all verdens tester, men de fant aldri noen årsak til spontanabortene. Jeg brukte 5 mg prednisolon hver morgen fra eggløsning til uke 32.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Takk for svar....dytter tråden opp for flere 🙂 Anonymkode: 24d79...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå