Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gått fra brunt hår til grått ( sluttet å farge håret). Lurer på om jeg trenger nytt pass, på det som jeg har, har jeg brunt. Er de strenge på det, eller må jeg farge det igjen ? Kanskje et dumt spørsmål, men lurer på det... Skal reise om en måned.

Anonymkode: 19a76...c2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, så lenge du fortsatt ligner på bildet ditt, utenom hårfarge/frisyre, så er det ikke noe problem. 
Jeg selv har gått ned 20kg siden passbildet ble tatt, noe som er veldig godt synlig i ansiktet, og har aldri hatt noe problem. 
I ungdomstiden varierte jeg hårfarge fra lys blondt, til vinrødt, aldri noe problem :) 

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe problem, så lenge man fortsatt kan se at det er deg. Man trenger ikke nytt pass hver gang man klipper eller farger håret (Eller lar være å farge det) 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Ikke noe problem, så lenge man fortsatt kan se at det er deg. Man trenger ikke nytt pass hver gang man klipper eller farger håret (Eller lar være å farge det) 😊

Takker for svar:) Begynte bare å lure, har reist mange ganger, men aldri med grått hår😂 Ville vært surt å fornye passet jeg har hatt i bare 2 år!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takker for svar:) Begynte bare å lure, har reist mange ganger, men aldri med grått hår😂 Ville vært surt å fornye passet jeg har hatt i bare 2 år!

Ikke tenk på det! Hvor mange er det ikke som forandrer sveisen og fargen hele tiden? 

God tur forresten!

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Ikke tenk på det! Hvor mange er det ikke som forandrer sveisen og fargen hele tiden? 

God tur forresten!

Takk for det😊 Du har helt rett, "alle" fikser seg nå til dags😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...