AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 Har gått fra brunt hår til grått ( sluttet å farge håret). Lurer på om jeg trenger nytt pass, på det som jeg har, har jeg brunt. Er de strenge på det, eller må jeg farge det igjen ? Kanskje et dumt spørsmål, men lurer på det... Skal reise om en måned. Anonymkode: 19a76...c2c
_popcorn_ Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 Neida, så lenge du fortsatt ligner på bildet ditt, utenom hårfarge/frisyre, så er det ikke noe problem. Jeg selv har gått ned 20kg siden passbildet ble tatt, noe som er veldig godt synlig i ansiktet, og har aldri hatt noe problem. I ungdomstiden varierte jeg hårfarge fra lys blondt, til vinrødt, aldri noe problem 2
solmåneogstjerner Skrevet 31. mai 2018 #3 Skrevet 31. mai 2018 Ikke noe problem, så lenge man fortsatt kan se at det er deg. Man trenger ikke nytt pass hver gang man klipper eller farger håret (Eller lar være å farge det) 😊 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #4 Skrevet 31. mai 2018 24 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Ikke noe problem, så lenge man fortsatt kan se at det er deg. Man trenger ikke nytt pass hver gang man klipper eller farger håret (Eller lar være å farge det) 😊 Takker for svar:) Begynte bare å lure, har reist mange ganger, men aldri med grått hår😂 Ville vært surt å fornye passet jeg har hatt i bare 2 år! Anonymkode: 19a76...c2c 1
solmåneogstjerner Skrevet 31. mai 2018 #5 Skrevet 31. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takker for svar:) Begynte bare å lure, har reist mange ganger, men aldri med grått hår😂 Ville vært surt å fornye passet jeg har hatt i bare 2 år! Anonymkode: 19a76...c2c Ikke tenk på det! Hvor mange er det ikke som forandrer sveisen og fargen hele tiden? God tur forresten!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #6 Skrevet 31. mai 2018 43 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Ikke tenk på det! Hvor mange er det ikke som forandrer sveisen og fargen hele tiden? God tur forresten! Takk for det😊 Du har helt rett, "alle" fikser seg nå til dags😅 Anonymkode: 19a76...c2c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå