Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Å flette inn episoder fra sin tragiske fortid i forbindelse med at man skal selge noe er også ufint og billig.

Og siden du vet at disse navnløse kjendiskvinnene bruker Mary Kay går jeg selvsagt ut i fra at du har vært inne på badene deres og sett på mens de bruker dem :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Å flette inn episoder fra sin tragiske fortid i forbindelse med at man skal selge noe er også ufint og billig.

Mysan sier jo over her at hun nettopp IKKE gjør det.

Skrevet

Det gjør jeg heller ikke. Les mitt forrige innlegg hvor jeg forklarer at jeg ikke fletter inn noe som helst for å selge. Det var da pokker sånn motstand du har mot MK - har du personlige erfaringer eller kverulerer du med bakgrunn i hear-say eller annen rasjonell informasjon? Eller kverulerer du kun for å kverulere? Du har jo ikke ett vettugt argument hittil i tråden

Gjest Anonymous
Skrevet

Mysan sier jo over her at hun nettopp IKKE gjør det.

Hun nevnte det her for å backe seg selv opp. Det holder det.

Skrevet

Jeg gjentar: Du har jo ikke ett vettugt argument hittil i tråden

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg gjentar: Du har jo ikke ett vettugt argument hittil i tråden

Da er det din mening. Du må gjerne pushe så mye Mary Kay til kvinner som ikke har ryggrad til selv å finne ut hva som er best for dem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fordi Homeparty systemet irriterer meg, det er en fordummende måte å drive forretning på.

Skrevet

Da er det din mening. Du må gjerne pushe så mye Mary Kay til kvinner som ikke har ryggrad til selv å finne ut hva som er best for dem.

Har du lest tråden i det hele tatt, eller smeller du bare innom med noen gulp i ny og ne? Jeg pusher ikke produkter på noen, hvor har du det fra? Og hvorfor tror du at kundene og kvinnene jeg møter ikke har ryggrad? Fordi de faktisk finner ut at de liker produktene? Jeg møter kvinner som ikke liker dem også, men de er i mindretall foreløpig. Er du av den oppfatning at dersom man faktisk tillater seg å kjøpe sine hudpleieprodukter andre steder enn over disk så er man uten ryggrad? For en jævlig frekk ting å påstå overfor kvinner med både ryggrad, integritet og intelligens. Du burde møtt noen av dem og sagt det rett til dem. Du ville fått deg en overraskelse.

Men jeg dropper og argumentere videre med deg så lenge du ikke kan komme med noe konstruktivt. Med konstruktivt mener jeg da personlige erfaringer med produktene, personlig erfaring med en eller fler konsulenter, personlig erfaring med selskapet.

Så lenge dine argumenter ikke gjenspeiler annet enn at du tror alt som ikke selges over disk er crap, så gidder jeg ikke. Det blir for dumt.

Skrevet
Fordi Homeparty systemet irriterer meg, det er en fordummende måte å drive forretning på.

Unnskyld - jeg lovte meg selv å ikke kommentere men.... :hoho::hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet
Fordi Homeparty systemet irriterer meg' date=' det er en fordummende måte å drive forretning på.[/quote']

Og velkommen tilbake til deg Genevieve/Chef/Sunmin/Milla/hvadumåttehete. Du er så lett gjenkjennelig at det er ikke morsomt en gang. :roll: Hvor mange nick har du ikke hatt nå? Synes det er like morsomt å gjette hvem du er hver gang. Trenger kanskje toppen 10 innlegg så vet man at det er deg.

Skrevet

Er du sikker på at det er henne denne gangen? Skrivestilen er veldig lik, men hun har fjernet sin mest gjenkjennelige konsekvente skrivefeil i så fall...

(og er det virkelig henne så er hun neimen ikke verdig en kommentar mer...)

Gjest annen gjest
Skrevet

hva er hennes mest gjenkjennelige skrivefeil? det har jeg ikke lagt merke til men har visst hvem dette er i lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...