Gå til innhold

Montessoriskole i Drammen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaring fra Montesorriskolen i Drammen? Jeg vil helst ikke ha barna inn i offentlig skole og da virker det som montesorri er eneste alternativ. Det høres jo så flott ut med leksefri og lengre dager osv. Og måten de jobber på. Men jeg er skeptisk fordi det virker som det er et veldig høyt antall både lærere og elever med innvandrerbakgrunn. Tenker da i forhold til språk og språkopplæring. Ikke andre ting. Jeg var en tur innom barnehagen deres for et par år siden og synes den var ufyselig. Møkkete, sliten, og traff ingen som var helt gode i norsk av de voksne ansatte, men barnehage er barnehage og skole er skole

Anonymkode: d61a5...175

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er 2 Montesorriskoler i drammen. Heltberg er vel den som er ok av de. Drammen montesorriskole anbefaler jeg deg å Google, spesielt folkene som står bak den.

Anonymkode: 5a38a...c59

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er 2 Montesorriskoler i drammen. Heltberg er vel den som er ok av de. Drammen montesorriskole anbefaler jeg deg å Google, spesielt folkene som står bak den.

Anonymkode: 5a38a...c59

Inntrykket fra nett sier det motsatte... har du lyst til å utdype litt?

Anonymkode: d61a5...175

AnonymBruker
Skrevet

Nå har Heltberg skole bare vært i 2 år, jeg hadde mitt barn der det første året skolen hadde startet, da var det bare ungdomskolen de hadde startet med, vi var utrolig fornøyde, datteren min var og utrolig fornøyd. Lærene var vi veldig fornøyde med, her var det bare norske lærere det året. Det er den andre montessoriskolen det er en del innvandrere på.

Jeg ville helt klart ha valgt Heltberg. Jeg har søkt sønnen min inn dit fra ungdomsskolen. 

Anonymkode: 9b038...209

• 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...