AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 Omtrent hver dag dukker det opp ihvertfall en mail i "søppel" boksen på mailkontoen min. Er selvsagt glad for at det blir sortert ut, og dermed bare er å slette. Men lurer ofte på om den mengden jeg får er normal, eller noe jeg burde bekymre meg for. Ser jo at mye er relatert til hva jeg ellers søker om på nettet, f eks hvis jeg har bestilt varer på nett, får jeg i en periode søppelpost av typen "bekreft din ordre". Det er jo i og for seg alene skummelt, for det betyr at nettbutikker som jeg vanligvis har tillit til, f eks HM, ikke sikrer informasjonen min godt nok. Så hva opplever du ? Er det spesielle nettbutikker du har erfaring for ofte fører til søppelpost ? Anonymkode: 60626...09e
_Mayhem_ Skrevet 31. mai 2018 #3 Skrevet 31. mai 2018 Gmail er ganske flinke til å sortere ut søppel synes jeg, mer iritterende med varsler fra meetup/linkedin/twitter som jeg nesten ikke bruker. Virker som om dem har hundrevis av forskjellige typer nyhetsbrev så selv om jeg melder meg av dukker det opp nye. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #4 Skrevet 31. mai 2018 Et par ganger i måneden. Anonymkode: 4132a...28e
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #5 Skrevet 31. mai 2018 Jeg får vanligvis fem eller seks hver enest dag. Som regel fra folk som tilbyr "rimelige" lån... Anonymkode: c82aa...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå