Gå til innhold

Voksne som liker spillekonsoll spill/ pc spill.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg vokste opp med Commodore 64. Og jeg ma innromme at jeg liker Nintendo, playstation,XBOX, PC spill og slikt. Jeg foler meg ganske alene om det som kvinne. Min sonns kompiser syns nok ofte det var moro med at jeg kunne sa mye om spill, men foran andre voksne folte jeg meg ofte litt barnslig, for voksne kvinner liker vel ikke spill. :oops: Men jeg gjor na det da og spiller noen ganger med sonnen om jeg har tid. Fins det andre som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker PS2 og slikt (er ikke HELT voksen ennå heller da) og kan sitte og spille leeeenge (koste meg masse med san andreas mens fyren satt med kamerater og spilte poker eller noe slikt) tror nok det er mange av oss ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig spill er kjempe morro!! Jeg spiller både Xbox, pc og PS2 spill. Jeg opplever det nok litt som trådstarter her, at det ikke er så vanlig at voksne kvinner har denne interessen. Men hva gjør vel det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker PC-spill, som jeg spiller en del av, men spiller litt X-box også. Sambo er hektet både på X-box og PC-spill, spiller begge deler. Er glad vi begge deler denne interessen, skjønt vi blir skjeldent enige om hvilket spill vi skal spille for vi ha svært ulik smak. Så jeg spiller som oftest alene og sambo spiller med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger ssx3 på ps2! 8) Har t.o.m. kjøpt meg snowboard så eg kan stå i reallife også! :kul::kul:

Jeg kan trygt anbefale begge deler!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bringebær

Jeg digger spill!!

Fikk låne en x-box og spillet Fable hos en kompis, og jeg satt HELE dagen forran boxen. Jeg blir fullstendig hekta... men så går det en uke eller to, så blir jeg lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt lyst til å kjøpe meg x-box eller playstation 2 flere ganger, men tør ikke, rett og slett fordi jeg er redd jeg ikke kommer til å klare å legge meg om jeg har det i hus... :ler:

nå har jeg fått pc hjemme da, så da kan jeg spille på den!! :sjarmor:

og joda, er både kvinne og "voksen". :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veeldig voksen enda jeg heller (22) men jeg elsker dataspill! Og har gjort det i veldig mange år, har bilder av meg der jeg sitter og spiller på dataen til pappa da jeg var omtrent 6..

Samboeren min derimot er ikke særlig glad i spill (spiller bilspill et par ganger i året og det er alt) og kjefter fælt på meg fordi jeg spiller så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bringebær

Samboeren min derimot er ikke særlig glad i spill (spiller bilspill et par ganger i året og det er alt) og kjefter fælt på meg fordi jeg spiller så mye..

Hørtes kjent ut.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiller masse. Digger Crash Bandicot, Rachet & Clank og den type spill. Har vel ca. 15 spill som jeg har kjøpt til meg selv i skapet. Før latet jeg som om det var til min datter, men nå er jeg helt ute av skapet! PS2 er tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest northstar ii

Eeelsker spill. Når jeg, min svoger eller mine brødre(alle mye eldre enn meg) møtes, setter vi oss foran pc'n med et spill. Der kan vi sitte til det blir snø et visst sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger ssx3 på ps2!  8)  Har t.o.m. kjøpt meg snowboard så eg kan stå i reallife også!  :kul:  :kul:  

Jeg kan trygt anbefale begge deler!! :-)

Stå på snowboard kan jeg ikke.. Men som deg så DIGGER jeg ssx3. Har fått absolutt dilla!!!!! Sønnen min på 10 synes det er rart og litt tøft at jeg liker å spille PS2.

Så nå konkurrerer vi om de beste tidene ned snowboardløypene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiller også en god del, særlig nettverks og onlinespill. Og litt XBox. Men jeg får fort vondt i hendene av konsollet til Xboxen, så pc-spill er ofte greiere.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går i perioder, men syns alle slags spill er kul. brettspill også. Liker best litt barnslige spill som supermario og liknende, men har ps2 og ingen slike spill. Men syns superstar er kult da, bare litt kjipe sanger. også er bilspill kult, men må spille alene for jeg blir faktisk bil-sjuk av å se på andre hvis vi spiller hver vår omgang...

pc-spill er morsomt, og kabal. Hadde dilla på backpacker men har lånt den bort og aldri fått den tilbake :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
jeg liker spill' date=' og du er ikke aleine.. Det er mange av oss![/quote']

Anders synes at data er noe ordentlig tull. Han liker å pule damer i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes spill er for det meste som andre ting. Det finnes dårlige spill, og bra spill. Bare å lete fram til kvaliteten det :)

Men jeg syntes kommunikasjon og ord er viktigere og ofte lettere kreativt. Men det er kanskje umulig å si, jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...