AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 Nå mener jeg ikke spamming om hvor ille du har det, eller dumme, klisjeaktige quotes. Men hva synes dere om personer som står frem med ting de har opplevd, også i det skjulte? Der de forklarer hvorfor de har oppført seg slik. Noen synes ting skal ties, mens andre sier de føler seg lettet dersom de gir en forklaring om seg selv. Anonymkode: d35d9...e55
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 Jeg mener det bør være opp til hver enkelt,følg hjertet.og husk at å lette hjertet til en/flere en stoler på er veldig viktig.kkem fra en som har erfart litt av hvert 💜💙 Anonymkode: d5c8d...e21 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 Hva jeg syntes om det er at jeg respekterer at noen står frem med ting og at det er fint så lenge det kan hjelpe de selv, eller hjelpe andre rundt til å forstå de bedre. Det er viktig å kunne snakke om problemer og overkjempelser, så man kan inspirere andre til å kjempe seg gjennom det om de står i noe lignende selv, og for å minske stigmaet rundt private problemer sånn at flere faktisk kan få hjelp av ikke bare en psykolog eller en lege, men også sine mellommenneskelige relasjoner med venner og bekjente. Aksept, forståelse og ærlighet gjør mye for et helt samfunn Anonymkode: be459...0a7 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #4 Skrevet 31. mai 2018 Det er alltid greit å få en forklaring på hvorfor noen har vært "annerledes". For meg handler ikke sånt om å stå frem, det er alltid positivt. Det negative kan bli måten det stås frem på. Og hensikten med å gjøre det. Å legge ut en lang status på facebook kan lett oppfattes som en "hevn" ovenfor noen. En betroelse under fire øyne, er mer min greie. Anonymkode: 91675...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå