Gå til innhold

Slette skrytepaver

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ett par bekjente på fb og snap som bor på samme plass som meg selv. Kjenner jeg blir veldig lei av denne skrytingen over absolutt alt de gjør, noen av de kunne ikke brydd seg mindre om andres prestasjoner heller. Blir det rart å slette de pga dette? Har ikke kontakt ellers

Anonymkode: 6a113...3d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan jo evt bare gå innpå profilen deres å trykke på «Slutt å følg», så slipper du å ha de i feeden din - men dere er likevel venner på fb. Jeg ville heller ha gjort det enn å slette, men det avhenger jo selvsagt hvor nære eller bekjente dere er.

Noen på min venneliste har jeg slettet, mens andre har jeg bare sluttet å følge. De som jeg har slettet er mennesker jeg ikke hilser på en gang på gata, men de jeg har sluttet å følge kan være bekjente - men som spammer og skryter mye i feeden.

Anonymkode: 8b266...8fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei blir ikke rart å slette de. Skjønner ikke poenget med å ha tilgang til hverandres privatliv på nett når man ikke har noe med hverandre å gjøre i virkeligheten.

Anonymkode: 59d46...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg har også slettet folk jeg aldri har kontakt med. På facebook kan du trykke "ikke følg", så slipper du å få opp noe. Hva som er poenget med å være venn med noen du ikke vil se innleggene til på facebook er en annen sak

Anonymkode: 5be00...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Derfor syns jeg face er litt teit. Hvorfor ha noen der som man ellers aldri har kontakt med? Slett.

Anonymkode: 44497...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...