Gå til innhold

Totalt utslitt..........

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har prøvd å bli gravid i ca 1 år, uten resultat.....

Nå, har jeg blitt totalt hekta på tanken, og innrømmer at dette begynner å bli slitsomt, både for meg selv og ikke minst min kjære mann.

Blir så utrolig skuffa hver gang murringen starter og jeg skjønner at mensen er på vei.

Nå har jeg vært småkvalm og "uggen" i ca en uke, venter mensen på mandag, men ....er det mulig at jeg allerede nå kan merke at jeg er gravid?Kan kvalmen komme så snart?

Er også oppblåst i magen, har litt ømme bryst.....men kanskje jeg er så deperat at jeg snart får innbilt svangerskap :sjokk:

Hvordan skal jeg klare å komme meg ned på jordet igjen??

Bare et stort hjertesukk.....

Lykke til alle sammen :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Vil bare si at jeg føler med deg! :wink:

Er i omtrent samme situasjon som deg, men jeg har bare prøvd i et halvt år. Allerede nå begynner jeg å bli lei. Det var for oss et stort skritt å bestemme oss for å prøve å få barn, så da vi endelig bestemte oss så var vi heelt klare. Det blir så lenge å vente når man er så klar for det..

Har du vært hos legen og sjekket at alt er OK? Jeg har liksom tenkt at om det ikke kaffer innen et år så skal jeg gå til legen, selv om det ikke trenger å være noe galt.

Lykke til da, håper vi får to blå snart alle sammen , det pleier å være en boom med gravide etter fellesferien vel? :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

hei prøvde å bli gravid i 3 år jeg før jeg til slutt klarte det...

Jeg vil gi deg noen gode råd: ligg med bena høyt opp etter samleie, da gir du sædcellene en ekstra dytt fremover mot livmoren.. tror det fungerer..

Og røyk minst mulig hvis du røyker.

Og hvis det går lengre enn ett år, og du ikke har klart det, ja gå til doktor å få deg undersøkt...

lykke til! det klaffer sikkert en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...