AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 Har ei venninne som jeg vet er glad i meg og ser på meg som bestevenninne. Vi har mye moro sammen, men jeg trives ikke når vi er sammen med flere. Da kan hun fort 'ta meg' på ting jeg sier... på det jeg syns er en ekkel måte. Kverulere med det. Hender hun kan le av ting jeg sier... sikkert ikke vondt ment... men jeg føler meg så ydmyket i slike situasjoner. Har lagt merke til at hun kan være akkurat sånn mot typen sin også. Virker som han er vant, og ikke bryr seg mye om det. Lurer på hvorfor hun er slik mot oss to... som hun er mest glad i, som hun sier. Anonymkode: bdd6b...ad0
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 Ta det opp med henne! Hun trenger å vite at den type oppførsel er sårende. Anonymkode: 7f9be...ebc 4
Hulderen Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 Hun er sånn mot dere for å høste anerkjennelse hos andre, fordi hun er usikker. Hun føler seg så trygg på dere at hun kke frykter at dere skal ta igjen. Det er selvsagt galt av henne å behandle dere slik. Enten får du glefse tilbake (og risikere å ødelegge vennskapet) eller forklare for henne på tomanshånd hvordan du opplever det. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #4 Skrevet 30. mai 2018 Fortell hun eksempler på hva hun gjør når du føler deg ille av det, og forklar at det får deg til å føle deg ille. Hun er neppe bevisst over det selv, og kommer til å endre seg når hun forstår hvordan tone ting kommer ut i og hvordan det påvirker deg. Anonymkode: ec7d6...431 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå