Gjest Mindy Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 Min jente på 1,5 år kler så godt røde klær. For et par år siden leste at rødt ikke passet å bruke til små barn da det er en "voksenfarge". Hva mener dere om dette?
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #2 Skrevet 28. februar 2005 eh, tror du skal drite i hva som står rundt omkring.. Kler hun rødt så kan hun vel gå i det.. Ikke alle små jenter som kler lyse rosa heller
Iskvinnen Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 Rødt er nydelig til små jenter synes nå jeg!!!!!
mari Skrevet 28. februar 2005 #4 Skrevet 28. februar 2005 Deter jaggu mange ting man skal bry seg om...
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #5 Skrevet 28. februar 2005 Deter jaggu mange ting man skal bry seg om... Enig!!
Avenodite Skrevet 28. februar 2005 #6 Skrevet 28. februar 2005 Jenta mi har mange røde klær. Syns det er kjempefint.
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #7 Skrevet 28. februar 2005 Vel, jeg synes at rødt er nydelig til alle aldre. Helsvart, derimot, er vel en mer "voksen" farge (ungdom etc).
Gjest Embla s Skrevet 28. februar 2005 #8 Skrevet 28. februar 2005 Hvis du syns hun er fin i rødt så kle henne i rødt! Syns klar rødt er kjempefint på små jenter!
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2005 #9 Skrevet 28. februar 2005 For et par år siden leste at rødt ikke passet å bruke til små barn da det er en "voksenfarge". Hva mener dere om dette? Tull & tøys. Rødt er kjempefint!
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #10 Skrevet 28. februar 2005 Voksenfarge!?!? ha ha ha ha , dummeste jeg har hørt!
Gjest Plonk ikke innlogget Skrevet 28. februar 2005 #11 Skrevet 28. februar 2005 Hvis det er bred enighet om at rød er en voksenfarge, er det jo litt rart at det blir produsert barneklær som er røde, eller? Tror ikke du skal høre på det øret der. Jeg kler for øvrig datteren min i absolutt alt annet enn lyserosa, som jeg synes er helt gyselig. Rødt er derimot veldig fint til henne. Og grønt. Og turkis. Og blått. Og brunt. Klesbutikkene i dette landet er fryktelige. I utlandet finnes ofte ikke den syke kleskoden vi har i Norge, med lyseblå til gutt og lyserosa til jente. Hadde vært mye bedre om vi kunne velge i alt mulig.
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #12 Skrevet 28. februar 2005 Rødt er nydelig til begge kjønn og til alle aldersgrupper. Begge mine har brukt masse rødt fra de var bittesmå.
Thomasine Skrevet 28. februar 2005 #13 Skrevet 28. februar 2005 For noe tull!! Kle heller jenta i rødt enn rosa... begynner å bli mektig lei alle jentene som kun går i rosa - det er en bleik farge det... Rødt er en vital, sterk og flott farge!! Jeg kler begge gutta mine i rødt! De har røde trøyer, gensre, luer o.l Synes fargene som henger på "guttas" side i butikkene er ufattelig kjedelige; brun... :-? :o Elsker gutta mine i rødt! For noen år siden husker jeg at jeg måtte kjøpe en genser på jente-siden for å få tak i orange!! Ps. Forresten er rødt yndlingsfargen til eldstemann - det er som LAVA!!
Furstina Skrevet 1. mars 2005 #14 Skrevet 1. mars 2005 Enig med de andra här - rött är en härlig färg. Härlig på både pojkar och flickor. Min lille kille hade i går på sig röda strumbyxor och en röd-randig höghalsad tröja. Och blåa mjukbyxor att ha under vinterdressen när de går ut. Jättefint!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #15 Skrevet 1. mars 2005 For et par år siden var det "umulig" å finne røde babyjenteklær på H&M, da måtte jeg på "guttesiden" for å finne rød body og genser. Til jentene var det bare blekrosa og hvitt stort sett.
koldbruna Skrevet 1. mars 2005 #16 Skrevet 1. mars 2005 Hvis du syns hun er fin i rødt så kle henne i rødt! Syns klar rødt er kjempefint på små jenter! Enig Koldbruna
Charmina Skrevet 1. mars 2005 #17 Skrevet 1. mars 2005 Klart du kan bruke rødt!Synes det er kjempefint jeg! Har brukt masse rødt til gutten min jeg siden han er så fin i den fargen......mens jenta mi på 4 mnd slett ikke kler rødt - iallefall ikke ennå. Hun er mye finere i bleke farger som rosa. Men håper hun kler rødt etterhvert hun også. Men nå forsvinner hun helt i den fargen - sikkert fordi hun er så veldig blek/tander
Elle Melle Skrevet 1. mars 2005 #18 Skrevet 1. mars 2005 Da jeg var liten, gikk jenter i rødt og gutter i børkeblått. Da var det rød som var "jentefargen", og rosa hørte til sjeldenhetene. Det helt store var røde joggesko! Oh, lykke!
Charmina Skrevet 1. mars 2005 #19 Skrevet 1. mars 2005 Det helt store var røde joggesko! Oh, lykke! For meg er det lykken ennå det Elsker røde sko jeg :oops:
Gjest flimrene Skrevet 1. mars 2005 #20 Skrevet 1. mars 2005 hei jeg synes at rødt er mye finere til babyjenter enn rosa. det er jo selvfølgelig også forskjellig hva man kler. tenkte litt på prinsesse ingrid som ofte blir kledd i blekrosa og som jeg synes absolutt ikke kler denne fargen. bruk den fargen du synes din baby kler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå