Gå til innhold

Peiling på vintage LV ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt en kjempe gammel passholder med reim. Men på glidelåsen er det ikke gull og heller ikke LV bokstaver. Men kanskje de ikke brukte det på 70 tallet ? 

Tror dere den er fake ? 

Anonymkode: d6b06...09b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si uten bilde..

AnonymBruker
Skrevet

Ringte LV i Oslo og de hadde ikke peiling 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ringte LV i Oslo og de hadde ikke peiling 

Nei, de svarer ikke på om noe er autentisk eller ikke. Det er helt slutt på at man kan ta med vesker inn i butikken for vurdering, det har de slutta med for lengst. Ut fra de bildene fra Ebay er det umulig å si om den er ekte eller falsk. Jeg må se bedre bilder av sømmene og av glidelåsen blant annet.

AnonymBruker
Skrevet

Sømmene og alt annet ser bra ut. Har en del LV selv så kan litt. Men trodde alle glidelåsene skulle være i «gull» ikke flasse og dessuten skulle det stå LV på. 

Men mulig det ikle gjelder en del vintage 

beste bilde jeg fikk til av glidelåsen https://ibb.co/iEsB8J det står OPTI DMC på glidelåsen, en glidelås jeg vet feks Chanel brukte for mange år siden 

Skrevet

For uklart bilde til at jeg tør å si noe. Det jeg kan si; er at "gullet" på eldre LV-modeller fader etterhvert. Det blir mørkegrått/sølvfarget, så at vesken din har det, behøver ikke å bety at den er fake. Hva er serienummeret på den? Det kan du google for å sjekke alder. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Unika skrev:

For uklart bilde til at jeg tør å si noe. Det jeg kan si; er at "gullet" på eldre LV-modeller fader etterhvert. Det blir mørkegrått/sølvfarget, så at vesken din har det, behøver ikke å bety at den er fake. Hva er serienummeret på den? Det kan du google for å sjekke alder. 

AN1910

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AN1910

Ts : når jeg googler det får jeg ikke opp samme produkt 😑

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...