AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 For tre år siden opplevde jeg noe svært traumatisk, og jeg er sikker på jeg fikk en advarsel før.. jeg var ikke så troende da. Men like før livet mitt forandret seg totalt fikk jeg en mektig drøm, jeg drømte at jeg var trygg i mormors hjem men gjemte meg med barna... og hørte en høy uforklarlig lyd utenfor som musikk, instrumenter og sang, det var så kraftig at det fylte hele universet følte det som og i like etter fader vår... noen dager senere mistet jeg barna mine 😢😢 leste nå om seven trumpets / himmelharpen.. noen som kan forklare nærmere hva det betyr? Anonymkode: a1be4...340
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: For tre år siden opplevde jeg noe svært traumatisk, og jeg er sikker på jeg fikk en advarsel før.. jeg var ikke så troende da. Men like før livet mitt forandret seg totalt fikk jeg en mektig drøm, jeg drømte at jeg var trygg i mormors hjem men gjemte meg med barna... og hørte en høy uforklarlig lyd utenfor som musikk, instrumenter og sang, det var så kraftig at det fylte hele universet følte det som og i like etter fader vår... noen dager senere mistet jeg barna mine 😢😢 leste nå om seven trumpets / himmelharpen.. noen som kan forklare nærmere hva det betyr? Anonymkode: a1be4...340 Er det alike creepy lyder som kommer fra himmelen? Hvis man søker på youtube "creepy sounds in the sky". Har aldri hørt det jeg, og har lyst. Men er noe som heter HAARP eller noe. Noe som skal styre været elns. Som lager de lydene, men jeg vet ikke. Anonymkode: 77c6f...51c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Er det alike creepy lyder som kommer fra himmelen? Hvis man søker på youtube "creepy sounds in the sky". Har aldri hørt det jeg, og har lyst. Men er noe som heter HAARP eller noe. Noe som skal styre været elns. Som lager de lydene, men jeg vet ikke. Anonymkode: 77c6f...51c Beklager forsto lite av dette 🙈 Anonymkode: a1be4...340
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Kjære TS, Noe så utrolig trist. Jeg er så lei meg på dine vegne. Utifra drømmen så kan det virke at du fikk en "følelse" at noe skulle skje ja. Jeg fikk selv en drøm kvelden før min mor døde, en høy hvit skikkelse som så på meg ved sengen og som ikke ville gå vekk. Det kan være at vi føler på oss når slike voldsomme ting skal skje. Det er en stor sorg å miste noen, og det var vondt å miste mamma, men jeg kan ikke se for meg hvordan det skulle føles å miste sine barn. 😢 Anonymkode: 8846d...abd
den1m Skrevet 5. juni 2018 #5 Skrevet 5. juni 2018 (endret) På 30.5.2018 den 21.39, AnonymBruker skrev: For tre år siden opplevde jeg noe svært traumatisk, og jeg er sikker på jeg fikk en advarsel før.. jeg var ikke så troende da. Men like før livet mitt forandret seg totalt fikk jeg en mektig drøm, jeg drømte at jeg var trygg i mormors hjem men gjemte meg med barna... og hørte en høy uforklarlig lyd utenfor som musikk, instrumenter og sang, det var så kraftig at det fylte hele universet følte det som og i like etter fader vår... noen dager senere mistet jeg barna mine 😢😢 leste nå om seven trumpets / himmelharpen.. noen som kan forklare nærmere hva det betyr? Anonymkode: a1be4...340 er du kristen skal du ikke bekymre deg for noe, men det er mange rare tegn i tiden nå. men ikke la deg rive med av det. når du ser sånne ting som det her eller spesifiserte datoer for ting, så ta det med en klype salt, det er sannsynligvis lureri. Når man roper ulv mange nok ganger reagerer ikke folk tilslutt, bibelen sier INGEN (kun Gud) kjenner tiden for Jesu gjenkomst. dette "new world order" greiene tror jeg absolutt det er noe i, men det er bare antikrists system som manifisterer seg verden rundt. Det kan jo hende barna dine ble "hentet" opp til Gud for alt jeg vet. det høres ut som en sånn opplevelse folk som blir født på ny har, profetiske drømmer, syner osv står det om i bibelen. Endret 5. juni 2018 av den1m
den1m Skrevet 5. juni 2018 #6 Skrevet 5. juni 2018 På 30.5.2018 den 21.44, AnonymBruker skrev: Er det alike creepy lyder som kommer fra himmelen? Hvis man søker på youtube "creepy sounds in the sky". Har aldri hørt det jeg, og har lyst. Men er noe som heter HAARP eller noe. Noe som skal styre været elns. Som lager de lydene, men jeg vet ikke. Anonymkode: 77c6f...51c Nei, dette vil skje... Akkuratt derfor er det så rart med alle disse falske videoene nå. Israel gjenopprettet i 1948 osv, alt det her står det skal skje helt på slutten av endetiden, og er et signal om at det ikke er lenge igjen. Kontanter fases ut etc etc. Til trøst for TS, så tror jeg du får se barna dine igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #7 Skrevet 6. juni 2018 Varm klem til deg ts 💜 du vil møte de igjen 💜💜💜💜💜 Anonymkode: da17e...36c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå