Gjest Gretchen Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 Hvordan styler du dine øyenbryn? Selv napper jeg ca 3/4 av tykkelsen og siste ytterste halvdel av brynene og tegner med svart kajal en skrå strek som starter innerst over øyet der hvor jeg har hår og på skrå oppover over tinningen. Syns dette gir et veldig frekt og avantgarde utseende som ikke de fleste har!
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #2 Skrevet 28. februar 2005 Det høres jo veldig lekkert ut særlig det med svart kajal. Skulle ønske jeg var som deg assa.
Gjest Gretchen Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 Hvordan ser dine bryn ut da? Du kan jo prøve å kopiere min stil hvis du vil. Det er ikke så vanskelig men du må være litt stø i handa!
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #6 Skrevet 28. februar 2005 Jeg napper dem så de ser luring ut :o
Gjest Gretchen Skrevet 28. februar 2005 #7 Skrevet 28. februar 2005 Dere må jo si litt om hva slags form dere napper brynene i og hva farge osv!
Gjest Madam Felle Skrevet 28. februar 2005 #8 Skrevet 28. februar 2005 Napper de ikke i det hele tatt, og er stolt av det
Gjest KATTAstrofe i.i Skrevet 28. februar 2005 #9 Skrevet 28. februar 2005 Er det øyenbryns-camilla som er på ferde igjen?
Gjest Gretchen Skrevet 28. februar 2005 #10 Skrevet 28. februar 2005 Nei men hun er en god venninne av meg
Arkana Skrevet 28. februar 2005 #11 Skrevet 28. februar 2005 Napper de ikke i det hele tatt' date=' og er stolt av det [/quote'] Samme her. Synes sånne syltynne nappede øyenbryn ser aldeles grusomt ut.
Gjest Gretchen Skrevet 28. februar 2005 #12 Skrevet 28. februar 2005 Syns syltynne bryn er kjempepent jeg! Finere enn slike buskete mandige bryn!!!
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #13 Skrevet 28. februar 2005 Trenger ikke være buskete mannebryn for det. synes det der fresh og ungt ut med litt hår på brynene...
Gjest Gretchen Skrevet 28. februar 2005 #14 Skrevet 28. februar 2005 Trenger ikke være buskete mannebryn for det. synes det der fresh og ungt ut med litt hår på brynene... Her må jeg nok korrigere deg.
aline Skrevet 28. februar 2005 #15 Skrevet 28. februar 2005 mormoren min tegnet opp øyebrynene... om hun nappet eller var så tynn i hårene der at hun måtte, vet jeg ikke, men jeg har aldri forbundet opptegnede øyebryn med ungdommelig ihvertfall!! gamle damer gjør det, ikke ung freshe jenter, etter min mening. jeg har pent buede og mørke øyebryn fra naturens siden, jeg napper de hårene som skulle finne på å vokse litt utenfor den naturlige og rene linjen, ellers ikkeno. og jeg har absolutt ikke mandige bustebryn! trenger heller ikke bruke farge på dem, men liker å "style" dem for at de skal ligge der jeg vil, så jeg bruker gjennomsiktig øyebrynsgele.
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #16 Skrevet 28. februar 2005 Jeg rydder opp litt slik at formen blir jevn og fin (har ikke så masse øyenbryn), og så farger jeg dem når jeg gidder. Når håret farges svart, ser selv naturlig mørke bryn blonde ut...
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #17 Skrevet 28. februar 2005 Jeg napper dem, farger dem og bruker øyenbrynsgelè for å holde den formen jeg vil.
Tusseline Skrevet 28. februar 2005 #18 Skrevet 28. februar 2005 Mine øyebryn har en naturlig fin fasong, så jeg napper bare bort hår som har komt på avveie.
Colargol Skrevet 1. mars 2005 #19 Skrevet 1. mars 2005 Jeg nappet mye før, og det har vært vanskelig å leve med etterpå. Jeg turte aldri slutte å nappe dem for da så jeg iallefall fæl ut! Syltynne strekene,uffa! Men jeg har tatt mot til meg! Brukte hele desember og januar på å la de vokse slik at de ble naturlige igjen. Da måtte jeg farge dem for å skjule ujevnhetene. Men nå når de har vokset helt ut og jeg har nappet bittelitt hår som var på avveie, så gjør jeg ingenting med dem. De er finest sånn. Veldig få kvinner har "buskete mannebryn" når de lar dem få vokse ut synes jeg. Faktisk har menn sjelden det de også, de kommer først når man når en blir litt eldre virker det som.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #20 Skrevet 1. mars 2005 Jeg napper min bryn på undersiden og tar også vekk noen få hår jeg har ned mot neseroten. De er tynne, men naturlige. Bruker eyebrowgel fra Dior og en kit fra Chanel for å holde de pene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå