AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 Hadde MA i Januar Mensen kom som den skulle i februar og mars men april og mai så har den vært så forsinket i April var den forsinka 10 dager igår skulle jeg hatt mensen men har fortsatt ikke komt... hvorfor hoppa det plutselig ut av spor?:((( tok GT igår den var negativ blir frustrert og lei meg, hvorfor kan ikke jeg også bare bli gravid!!😢😢 Anonymkode: 7eae7...410
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 Jeg hadde en MA i desember og har fått lange, dog stabile, sykluser på 39 dager. Vi får bare smøre oss med tålmodighet og være glad for at vi klarere å bli gravid 😁 som er superlett 😞😂 Anonymkode: a69df...b1c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en MA i desember og har fått lange, dog stabile, sykluser på 39 dager. Vi får bare smøre oss med tålmodighet og være glad for at vi klarere å bli gravid 😁 som er superlett 😞😂 Anonymkode: a69df...b1c Takk for svar! Skal ikke være lett!😢😢 Anonymkode: 7eae7...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå