Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stjernetegnet er vekt, hvis det har noe og si. Livsveitall 5. 

Jeg lurer bare på hvor lang tid jeg må regne med før jeg treffer mannen i mitt liv. 🐥

og hvor mange ganger jeg skal være forelsket før jeg treffer ham. Jeg er forelsket for 4.gang, og har ødelagt alt sammen med han her. Jeg har fremdeles et ønske/håp om at det kan være han i fremtiden, men jeg har innsett at livet går uansett og at jeg ikke kan legge all min lykke i han.

eller kommer jeg til føle at han her er nr 1 ? Det er min skyld at det ikke ble noe mer...men det har gått lang tid, og han har levd videre.

jeg er igså en person som reiser veldig mye. Nåværende forelskelse er utenlandsk og bor der. 

Er min fremtidige kjæreste norsk, eller utenlandsk? Jeg MÅ ikke ha noen, og har aldri vært avhengig slik sett. Men jeg bare savner litt og har absolutt aldri hatt.

💝 hilsen kvinne som begyner og kjenne på savnet. 

Anonymkode: 04aec...6d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, O.G. skrev:

Hvorfor det, når det er gratis på kg? Jeg tror NOEN har slike evner, men absolutt ikke de som sitter på slike torg. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det, når det er gratis på kg? Jeg tror NOEN har slike evner, men absolutt ikke de som sitter på slike torg. 

Vel, ingen har meldt seg enda. Folk begynner vel å bli lei av å spå utenom egne tråder.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Vel, ingen har meldt seg enda. Folk begynner vel å bli lei av å spå utenom egne tråder.

Nix. Jeg kan jo ikke tvinge folk til slik. 

Vil noen så gjør de det. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Du holder på følelsene fra fortiden og dagdrømmer om ting som har skjedd tidligere.  Du fortsetter å forelske deg i den spesiellte personen fra dagdrømmene dine fordi du "lever ut" alle de gode øyeblikkene i hodet ditt, om igjen og om igjen.

Men er han virkelig personen du drømmer om? Du har satt ham på en pidestall og ingen andre kan leve opp til det hvis du ikke klarer å se ham for den han egentlig er

Prøv å huske alt ved ham, både positive og negative sider. Si det du alltid har hatt lyst til å si. Du trenger ikke si det til ham hvis dere ikke har kontakt lenger. Du kan skrive det ned og brenne papiret etterpå hvis du heller vil det.

Når du har gjort deg ferdig med drømmeversjonen av ham blir du klar for kjærlighet igjen. Det kan være enten den virkelige han eller en helt annen.

Anonymkode: 4aa35...ae4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du holder på følelsene fra fortiden og dagdrømmer om ting som har skjedd tidligere.  Du fortsetter å forelske deg i den spesiellte personen fra dagdrømmene dine fordi du "lever ut" alle de gode øyeblikkene i hodet ditt, om igjen og om igjen.

Men er han virkelig personen du drømmer om? Du har satt ham på en pidestall og ingen andre kan leve opp til det hvis du ikke klarer å se ham for den han egentlig er

Prøv å huske alt ved ham, både positive og negative sider. Si det du alltid har hatt lyst til å si. Du trenger ikke si det til ham hvis dere ikke har kontakt lenger. Du kan skrive det ned og brenne papiret etterpå hvis du heller vil det.

Når du har gjort deg ferdig med drømmeversjonen av ham blir du klar for kjærlighet igjen. Det kan være enten den virkelige han eller en helt annen.

Cold reading.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, O.G. said:

Cold reading.

Jeg trakk et kort fra The Heart of faerie oracle. Kortet heter The shadow of the past.

Lurer litt på hvorfor du alltid føler behov for å kritisere andre som spår?

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trakk et kort fra The Heart of faerie oracle. Kortet heter The shadow of the past.

Lurer litt på hvorfor du alltid føler behov for å kritisere andre som spår?

Du har den stokken ja, jeg har den andre stokken Brian laget. Og jeg kritiserer fordi det er svært generelt det som blir skrevet.

Endret av O.G.
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, O.G. said:

Du har den stokken ja, jeg har den andre stokken Brian laget. Og jeg kritiserer fordi det er svært generelt det som blir skrevet.

Det har jeg også, men jeg syns Heart of faerie er best for spørsmål om romantikk.

Deg om det. Jeg svarte for å hjelpe TS, ikke for å imponere deg.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du spå meg også? Tyr 1985. Opp mot en skytten. 

Anonymkode: e45c5...091

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg også, men jeg syns Heart of faerie er best for spørsmål om romantikk.

Deg om det. Jeg svarte for å hjelpe TS, ikke for å imponere deg.

Takk . Det er jo nok noe sant i det du svarer, men jeg er enig med O.G at det du skriver er veldig generelt. Man trenger ingen evner for å svare det du svarer. Du svarer heller ikke på de andre spørsmålene.

jeg vil ikke være frekk, men når det kommer svar som "når du slutter å tenke så er du klar for kjærlighet igjen". Så betyr Det egentlig ingenting. Så kjærligheten kommer spaserende inn i livet når jeg har sluttet å tenke på ham? Det har aldri fungert slik for meg. Jeg har likt noen, men glemt de sakte men sikkert når en ny og "bedre" kom inn i livet mitt. Jeg hadde jo fine tanker om de da også. Jeg tar det heller ikke som noe selvfølge at kjærligheten kommer i det hele tatt. :)

beklager dersom jeg virker frekk, men det er jeg ikke. Følte bare ikke jeg fikk helt svar på mine spørsmål.

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en anonym eller pseudoanonym bruker på et nettforum. Jeg kan fortelle deg hva som skjer i livet ditt og hva du bør gjøre på kjærlighetsfronten, faktisk bedre enn du kan selv! Du bør absolutt følge mine råd!

Anonymkode: 1cf54...4a8

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, O.G. said:

Det klarer du ikke alikevel. Uansett, jeg liker denne for kjærlighetsspørsmål. 

https://www.amazon.com/exec/obidos/ISBN=1401946429/ref=nosim/aeclectic/

Ja, den var fin, men jeg elsker Brian Frouds illustrasjoner, så kortene hans har en spesiell plass i hjertet mitt :P 

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du spå meg også? Tyr 1985. Opp mot en skytten. 

Anonymkode: e45c5...091

Jeg trakk et kort for deg også og fikk The Prince of Shadows.

Han er vakker og hjerteløs. En bad boy. Alt vi ønsker oss og alt som sårer oss mest. Man kan kanskje ha et intenst fohold med ham, men det blir destruktivt og kommer neppe til å vare.

Det trenger ikke være en person, men kan være noe annet i livet ditt som du har veldig lyst på eller kjenner en dragning mot men som ikke er bra for deg. Alkohol, shopping, Tv, dataspill eller venner?

Kortet gir deg en advarsel om å være forsiktig.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stjernetegnet er vekt, hvis det har noe og si. Livsveitall 5. 

Jeg lurer bare på hvor lang tid jeg må regne med før jeg treffer mannen i mitt liv. 🐥

og hvor mange ganger jeg skal være forelsket før jeg treffer ham. Jeg er forelsket for 4.gang, og har ødelagt alt sammen med han her. Jeg har fremdeles et ønske/håp om at det kan være han i fremtiden, men jeg har innsett at livet går uansett og at jeg ikke kan legge all min lykke i han.

eller kommer jeg til føle at han her er nr 1 ? Det er min skyld at det ikke ble noe mer...men det har gått lang tid, og han har levd videre.

jeg er igså en person som reiser veldig mye. Nåværende forelskelse er utenlandsk og bor der. 

Er min fremtidige kjæreste norsk, eller utenlandsk? Jeg MÅ ikke ha noen, og har aldri vært avhengig slik sett. Men jeg bare savner litt og har absolutt aldri hatt.

💝 hilsen kvinne som begyner og kjenne på savnet. 

Du vil treffe mannen i ditt liv om 5 år. Det blir noen småforekskelser i mellomtiden, men du merker selv at det bare er overfladisk. Nåværende kjæreste er ikke han som blir drømmemannen din. Han du treffer om 5 år vil være et nytt bekjentskap. Jeg klarer ikke å se om han er norsk eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk . Det er jo nok noe sant i det du svarer, men jeg er enig med O.G at det du skriver er veldig generelt. Man trenger ingen evner for å svare det du svarer. Du svarer heller ikke på de andre spørsmålene.

jeg vil ikke være frekk, men når det kommer svar som "når du slutter å tenke så er du klar for kjærlighet igjen". Så betyr Det egentlig ingenting. Så kjærligheten kommer spaserende inn i livet når jeg har sluttet å tenke på ham? Det har aldri fungert slik for meg. Jeg har likt noen, men glemt de sakte men sikkert når en ny og "bedre" kom inn i livet mitt. Jeg hadde jo fine tanker om de da også. Jeg tar det heller ikke som noe selvfølge at kjærligheten kommer i det hele tatt. :)

beklager dersom jeg virker frekk, men det er jeg ikke. Følte bare ikke jeg fikk helt svar på mine spørsmål.

Jeg liker ikke å svare så spesifikt som det du spør om. Hva om jeg sier at du møter ham i august og at han er fra Italia? Så drar du til Italia i august, og på grunn av spådommen tror du han er mannen i ditt liv.

Jeg tror ikke ting er så svart hvitt. Du har alltid et valg og kan alltid forandre din egen framtid.

Jeg sa forresten ikke at når du slutter å tenke så spaserer kjærligheten inn i livet igjen. Bare å se ham for den han egentlig er istedenfor drømmeversjonen .

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, O.G. skrev:

Det klarer du ikke alikevel. Uansett, jeg liker denne for kjærlighetsspørsmål. 

https://www.amazon.com/exec/obidos/ISBN=1401946429/ref=nosim/aeclectic/

Jeg bestiller ikke kort på nett. I tillegg tror jeg ikke nok på at jeg kan og legge kort. Hvordan vet man når man har lagt riktige kort? Og når vet du om svarene er sanne? Når du får et negativt svar, eller posetivt?

Jeg har "Budskap fra dine engler". Men vet ikke hvor bra de er. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bestiller ikke kort på nett.

Ok, men hvor får du dine kort fra da?

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I tillegg tror jeg ikke nok på at jeg kan og legge kort. Anonymkode: 04aec...6d6

Du kan lære.

Hvordan vet man når man har lagt riktige kort? Anonymkode: 04aec...6d6

Riktige kort?

Du stiller et spørsmål, du stokker kortene og så trekker du et kort. Det kortet er det riktige.

Og når vet du om svarene er sanne? Når du får et negativt svar, eller posetivt?

Erfaring. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har "Budskap fra dine engler". Men vet ikke hvor bra de er. 

Prøv dem.

Still et spørsmål, stokk og trekk et kort. Så skriver du ned det som kommer til deg når du ser kortet ihht spørsmålet.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Hulderen skrev:

Du vil treffe mannen i ditt liv om 5 år. Det blir noen småforekskelser i mellomtiden, men du merker selv at det bare er overfladisk. Nåværende kjæreste er ikke han som blir drømmemannen din. Han du treffer om 5 år vil være et nytt bekjentskap. Jeg klarer ikke å se om han er norsk eller ikke.

Hmm. Takk, blir spennende å se. Jeg håper egentlig ikke han er fra Italia da.. ikke at de er så slemme, men finner de bare ikke særlig tiltrekkende. Det er også en liten arroganse over dem som jeg finner lite sjarmerende. Har bodd i Italia skjønner du 😛 

klarer du og få opp om mannen jeg tenker på, noen gang følte noe for meg? 

Jeg har vært flink til og ødelegge mye i livet mitt, pga ekstrem negativitet og hat ovenfor meg selv, i tillegg til han her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...