Huldra:) Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 Til sommeren skal jeg i flere litt pene selskaper, samt et bryllup. Derfor har jeg så lyst på en ny kjole som jeg kan bruke. Vil gjerne ha en kjole som får til midt på leggen, og som har litt vidde i skjørtet... Er det noen som har tips? Synes f.eks. denne er ganske søt.... Og denne....
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 Begge var kjempefine! :o Nå vet jeg jo ikke hvordan du ser ut, så det er litt vanskelig for meg å si hvilken som ville være finest til deg. Så derfor må jeg bare si hvilken jeg synes var finest ut fra bildene. Likte best nr. 2 jeg Men om jeg skal tippe, så tror jeg nok at jeg er i midretall her om det valget.
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #4 Skrevet 28. februar 2005 Nr. 2 kan du gjerne ha i mitt bryllup . Den var finest...
Junebug Skrevet 28. februar 2005 #5 Skrevet 28. februar 2005 Jeg liker begge kjolene, men synes nr. 2 er finest.
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 #6 Skrevet 28. februar 2005 Flotte kjoler begge to!!! Men særlig likte jeg nok nummer to der...er så fint med halter! Selv har jeg nå kjøpt denne - som jeg skal hente i neste uke. Men de har flere fine kjoler...hva med en av disse: Kjole 1 Kjole 2 Kjole 3 Kjole 4 Dette er jo bare forslag...men vet at samtlige kjoler kan skaffes i de fleste farger også!
Linselus Skrevet 28. februar 2005 #7 Skrevet 28. februar 2005 I motsetning til de som har skrevet før meg så liker jeg den rosa best:) (dvs første linken) (egentlig liker jeg den best av alle det er linket til her). Men det kommer nok av hvordan jeg ser ut, og at jeg syns den var "nettere" enn den andre. Men halterneck er utrolig pent på veldig mange, og den hadde skikkelig stilig farve:)
Søtpotita Skrevet 28. februar 2005 #8 Skrevet 28. februar 2005 Syns også den første var finast av dei to:) Dei andre som var linka til var også fine. Kor er det dere bestiller frå? Og TeddyToria kjolen din var nydelig:) kan eg spørra kva den kosta?
Gjest Seleena Skrevet 28. februar 2005 #9 Skrevet 28. februar 2005 TeddyToria: Nydelig kjole du har kjøpt deg. Er du i tilleg veldig brun på sommaren blir du ein draum Likte ikkje forslaga dine. Såg litt "kjerring" ut.
Miss Marple Skrevet 28. februar 2005 #10 Skrevet 28. februar 2005 Jeg vil også kjøpe meg ny kjole....Bare synd at jeg ikke skal i et bryllup denne sommeren, det er første gang på mange år. Det er så lekkert med sommerkjoler. Personlig likte jeg den første linken best. Den var skikkelig fin.
Huldra:) Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2005 Toria, takk for linker Synes kjolen du har bestilt deg er fantastisk nydelig. Kjempefin.... Takk også til dere andre for tilbakemeldinger Liker veldig godt den turkise fargen jeg... For jeg får ganske fort farge om sommeren... Men er også glad i litt rosa... Er det forresten forslag til andre web-sider hvor det er fine kjoler??
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #12 Skrevet 28. februar 2005 Elska de to første kjolene.... Men fant ingen pris på nettsiden.... Hva koster de ?
Huldra:) Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #13 Skrevet 28. februar 2005 Elska de to første kjolene.... Men fant ingen pris på nettsiden.... Hva koster de ? Det vet jeg faktisk ikke.. Men vi må ha ganske lik smak da, for jeg synes også at de var lekre
Brudulja Skrevet 28. februar 2005 #15 Skrevet 28. februar 2005 Utrolig fine kjoler! Likte kanskje nr 1 best, men uansett hvilken du velger blir du kjempe lekker
Grooo Skrevet 28. februar 2005 #16 Skrevet 28. februar 2005 Likte også nr. 1 best, men er ikke noe rosa-menneske selv så jeg kunne ikke tenkt meg den. Har kjøpt meg fin kjole jeg og, men har ingen anledning å bruke den til.. Hvorfor kan ingen gifte seg snart???
stikkelsbær Skrevet 28. februar 2005 #17 Skrevet 28. februar 2005 Begge kjolene var helt nydelige!! Ta begge :D
Gjest transe 23 Skrevet 28. februar 2005 #18 Skrevet 28. februar 2005 Toria sin nr 3 var den jeg likte best. Tror jeg får skaffe meg den.
Gjest Brud2005 Skrevet 1. mars 2005 #19 Skrevet 1. mars 2005 Åhhhh! :o Fine kjolene! Likte også den første best, tror jeg.... eller.. Begge var veldig fine!! Du blir flott uansett hvilken du velger. Er det en av dem du liker best?
Gjest Valmue i.i. Skrevet 1. mars 2005 #20 Skrevet 1. mars 2005 Utrolig flotte kjoler begge to. Likte kanskje aller best nr.1. Nr. 2 var også flott, men er en veldig slank og litt "benete" på brystet (som modellen) så syns jeg V-utringningen blir litt i skarpeste laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå