Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 Kan kaninen min bli stukket av veps? Er det farlig?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 Hvor da? Hvis det er i nærheten av øyne eller munn/nese ville jeg vært veldig obs da det kan skade øyne eller lage hevelser rundt nese som kan gjøre at de ikke får puste. Dersom den har blitt stukket på ryggen feks så følger du med på at den spiser høy og drikker som normalt da både smerten og stresset fra stikket kan gjøre at de slutter å spise. Anonymkode: 00cd9...319
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor da? Hvis det er i nærheten av øyne eller munn/nese ville jeg vært veldig obs da det kan skade øyne eller lage hevelser rundt nese som kan gjøre at de ikke får puste. Dersom den har blitt stukket på ryggen feks så følger du med på at den spiser høy og drikker som normalt da både smerten og stresset fra stikket kan gjøre at de slutter å spise. Anonymkode: 00cd9...319 Jeg tror ikke den har blitt stukket. Jeg lurte bare på om det var mulig, eller om veps bare gikk etter mennesker. Skal sjekke den imorgen. Den virket til å ha det bra idag da jeg matet og klappet den😘
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #4 Skrevet 31. mai 2018 8 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg tror ikke den har blitt stukket. Jeg lurte bare på om det var mulig, eller om veps bare gikk etter mennesker. Skal sjekke den imorgen. Den virket til å ha det bra idag da jeg matet og klappet den😘 Som regel stikker veps bare det som den ser på som en trussel. Mennesker som fekter med armene, katter/hunder eller andre dyr som bruker dem som leke etc. Men kaniner bør være ganske safe. Jeg har ikke hørt om at noen kaniner jeg kjenner til har blitt stukket hvertfall Anonymkode: 00cd9...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå