Gå til innhold

Hvorfor har kvinner ingen selvstendige tanker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner mener akkurat det samme som de andre. Særlig følger de lederne og aksepterer akkurat det de sier. Om media i Norge og politikerne hadde sagt om og om igjen at jorda er flat, ville kvinnene trodd det sikkert 30 år før mennene. 

Akkurat det samme kan vi se i politiske spørsmål, sosiale osv. Kvinner flest har ingen egne meninger. Kvinner følger, menn leder. Om mennene i en befolkning mener noe, mener kvinnene nøyaktig det samme. 

Om de dominante sosiale kreftene sier at homoseksualitet er bra, så mener kvinnene det relativt raskt. Til tross for at homoseksualitet fører til færre barn (og ulykkelighet blant de som ikke får), feminisering og generell forvirring blant barn i sårbare perioder av livet. 

Hvordan har dette seg?

Anonymkode: 51689...0f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dine meninger er ute på viddene. Oi se der en selvstendig mening fra en kvinne. 

Endret av Klink
  • Liker 40
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Klink skrev:

Dine meninger er ute på viddene. Oi se der en selvstendig meni g fra en kvinne. 

Du sier akkurat det de dominante kreftene i samfunnet sier at du skal mene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener akkurat det jeg vil mene jeg. Alle er vi jo påvirket av noe/noen, men det gjelder ikke bare kvinner. 

Vi alle uansett kjønn påvirkes gjennom media, omgangskrets, familie og miljø generelt. Norges lover sier noe om hvordan vi skal oppføre oss. 

Ikke at innlegget ditt egentlig fortjener et utdypende svar, men her er det i alle fall. 

Anonymkode: 8bf0d...ff7

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg mener akkurat det jeg vil mene jeg. Alle er vi jo påvirket av noe/noen, men det gjelder ikke bare kvinner. 

Vi alle uansett kjønn påvirkes gjennom media, omgangskrets, familie og miljø generelt. Norges lover sier noe om hvordan vi skal oppføre oss. 

Ikke at innlegget ditt egentlig fortjener et utdypende svar, men her er det i alle fall. 

Anonymkode: 8bf0d...ff7

Klink forresten. Trykket på ab ved en feil  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lolzzzzzzzzz 😆

Anonymkode: f8c5d...9cd

• Liker 2
Skrevet

Du virker seksuelt frustrert, ts. Tror du trenger å få lettet på trykket. Du høres sur ut som en gammel tante av meg som trolig aldri har fått seg noe.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner mener akkurat det samme som de andre. Særlig følger de lederne og aksepterer akkurat det de sier. Om media i Norge og politikerne hadde sagt om og om igjen at jorda er flat, ville kvinnene trodd det sikkert 30 år før mennene. 

Akkurat det samme kan vi se i politiske spørsmål, sosiale osv. Kvinner flest har ingen egne meninger. Kvinner følger, menn leder. Om mennene i en befolkning mener noe, mener kvinnene nøyaktig det samme. 

Om de dominante sosiale kreftene sier at homoseksualitet er bra, så mener kvinnene det relativt raskt. Til tross for at homoseksualitet fører til færre barn (og ulykkelighet blant de som ikke får), feminisering og generell forvirring blant barn i sårbare perioder av livet. 

Hvordan har dette seg?

Tja, hvorfor har alle menn mye mindre tiss enn de tror, er mindre attraktive enn de tror og mye dummere enn kvinner?

Anonymkode: cbbc6...0da

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nåja. At de dominante kreftene i samfunnet har noen mening om hva du sier, er dagens største overdrivelse, men det er bare å bruke ytringsfriheten og håpe du blir hørt ;) 

Next! :rope:

Anonymkode: 56e6a...896

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha, herregud. Nei

Slutt å snakk for oss menn. Vi er generelt mindre smarte og mer føelsesstyrt/irrasjonelle enn kvinner, krabb ned fra hesten din du. 

Anonymkode: 226a4...904

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

:scorpis:

Anonymkode: df196...d95

• Liker 3
Skrevet

Menn er ofte både ledere og dominante sosiale krefter, og noen av dem til og med homoseksuelle, så hvis kvinnene bare følger det de sier så må alt som er galt i samfunnet skyldes menn.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Generaliseringer er en svak argumentasjonsteknikk og ganske pinlig. 

Anonymkode: c68db...a89

• Liker 8
Skrevet (endret)

Tror nesten det er et tulleinnlegg, og lurer på hvilken omgangskrets du lever i? Mennesker av begge kjønn er forskjellige, så det går ikke an å generalisere. Hvis en mann er mindre intelligent, er da alle menn det?

Endret av Mariecurie
Leif
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor skrives det så mye svada under AB-funksjonen?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, O.G. skrev:

Hvorfor skrives det så mye svada under AB-funksjonen?

Kvinneguiden tiltrekker seg en god del idioter, med eller uten den AB-funksjonen... 

Anonymkode: edf16...a9d

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinneguiden tiltrekker seg en god del idioter, med eller uten den AB-funksjonen... 

Anonymkode: edf16...a9d

Var bedre uten den.

AnonymBruker
Skrevet

Her er en mening til deg;

Drit og dra 😎

Anonymkode: ef3ba...595

• Liker 3
Skrevet

Du skjønner det at vi, og jeg snakker for oss alle, for jeg har innovertiss, jobber alltid for samhold og samfunn og har derfor utviklet "hive mind". 

Men det snakker vi sjelden om, da får vi ikke spille poker mer. 

• Liker 1
Skrevet

Dette er et kvinneforum, ingen her er i stand til å komme med noen synspunkter på hvorfor det er sånn, dessverre:icon_frown: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...