Gjest gomman Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 Jeg har brukt varm voks som fåes kjøpt på bla H&M, det har gått veldig fint, men det er så få tøy strips i forhold til voks. Er det noe sted man får kjøpt bare de stripsene til å rive av voksen med? Eller kan jeg bruke noe annet?
Arkana Skrevet 28. februar 2005 #2 Skrevet 28. februar 2005 Tøystrimlene er nok til å vokse begge leggene mine en gang. Men derimot er det nok voks til minst 2 runder. Så jeg legger tøystrimlene rett i vasken fylt med varmt vann etter bruk, da løsner voksen av seg selv, ikke noe strev. Jeg henger dem til tørk og kan så bruke dem neste gang. Det er løsningen jeg har funnet så langt, for jeg har ikke sett kun tøystrimlene til salgs noe sted. Men dette er uansett så enkelt gjort at jeg har ikke savnet ekstra tøystrimler.
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 Stripsene som følger med Veet varmvoks er i hvert fall beregnet for å vaskes etter bruk..
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #5 Skrevet 28. februar 2005 Er det noen av dere som har vokset dere under armene? Er det grusomt vondt?
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #6 Skrevet 28. februar 2005 Er det noen av dere som har vokset dere under armene? Er det grusomt vondt? Det ER grusomt vondt. Vokser legger og av og til bikinilinje, men barberer meg under armene. Fikk ikke helt til å fjerne alle hårne heller, sikkert fordi jeg kaldsvettet av smerte.. Men du kan jo prøve Står bruksanvisning på pakken.
Annevenn Skrevet 28. februar 2005 #7 Skrevet 28. februar 2005 Men når jeg vokser leggene, får jeg ikke tatt alt, det står en god del hår igjen, selv om de ikke er korte. Hvorfor det? Og hva gjør man med det????
starie Skrevet 28. februar 2005 #8 Skrevet 28. februar 2005 Man trenger ikke kjøpe dyre strips. Da jeg jobbet i hudpleiesalong kjøpte vi bare billig lerret hos Kids som vi klippet opp i passe biter.
Annevenn Skrevet 28. februar 2005 #9 Skrevet 28. februar 2005 Man trenger ikke kjøpe dyre strips. Da jeg jobbet i hudpleiesalong kjøpte vi bare billig lerret hos Kids som vi klippet opp i passe biter. Det var jammen lurt, det skal jeg gjøre! Men har du tips om det å få med alt? Skjønner ikke hva jeg gjør gæærnt....
starie Skrevet 1. mars 2005 #10 Skrevet 1. mars 2005 Det var jammen lurt, det skal jeg gjøre! Men har du tips om det å få med alt? Skjønner ikke hva jeg gjør gæærnt.... Det er vanskelig å si når jeg ikke har sett deg vokse, men pass på at du strammer huden godt nok og ikke tar på for mye voks. Det er også viktig å rive stripsen av på riktig måte.
Annevenn Skrevet 1. mars 2005 #11 Skrevet 1. mars 2005 Og så jeg som trodde at MYE voks var bra.... Tror jeg river riktig av, men jeg skal prøve å ha på litt mindre, kanskje det blir bedre. Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå