Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber for tiden deltid på en klesbutikk etter skoletid. Jeg jobber fast 3 ganger i uken, blant annet  hver lørdag. Men merker det begynner å gå utover skolearbeidet, det er kun 3 dager men for meg blir dette mye i tillegg til skolen.. Har tatt det opp med sjefen om det er mulig med en fri lørdag i måneden, men det går ikke. 

Jeg passer heller ikke så godt med de 3 andre som jobber her (vi er kun 4 til sammen) og føler det generelt er et dårlig arbeidsmiljø med mye baksnakking og konkurranse. 

Jeg har leeenge vurdert å slutte, men trenger jo inntekt. Så ringte til sykehuset i dag der hun skulle se etter en sommerstilling til meg innen det område jeg utdanner meg til. 

Men problemet er da at jeg ikke har deltid stilling til jeg skal gå skole etter sommeren igjen... 

Jeg gruer meg ofte til jobb å begynner å bli veldig lei! Hva vill du gjort? Er dette egentlig dårlige grunner til å slutte? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å melde seg som vikar. Det er veldig mange vikarstillinger rundt omkring. Spesielt i boliger for funksjonshemmede f.eks. 

Anonymkode: cfa89...03d

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å melde seg som vikar. Det er veldig mange vikarstillinger rundt omkring. Spesielt i boliger for funksjonshemmede f.eks. 

Anonymkode: cfa89...03d

Så du ville tatt sykehusjobben? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, louisandsteve skrev:

Så du ville tatt sykehusjobben? 

Boliger for funksjonshemmede er vell ikke akkurat sykehusjobb. 

Men det trengs ofte folk i sykehjem, boliger og slikt. I tillegg er det jo mange som gjerne vil har tilkallingvikarer rundt om, noe som kanskje kunne vært noe? Jeg er det selv. Som tilkallingsvikar kan du jo jobbe litt mer som du vil, du kan si ja til vakter som passer deg og nei om du ikke vil jobbe.

Jeg trives veldig som tilkalling der jeg jobber, har fått mye jobb, blir godt likt og er veldig heldig med både sjefen og kollegaer! 😄 

Anonymkode: b83fb...4dc

AnonymBruker
Skrevet

Det trengs ofte støttekontakter også 👍

Anonymkode: af333...1df

Skrevet

Søk deg en jobb i hjemmesykepleien, eller på sykehjem. Det er alltid behov for vikarer og du kan selv styre arbeidsmengden. Om du utdanner deg innen helse, da er lønnen bedre enn du får i butikk. Du kan jobbe mindre og tjene omtrent det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Er du student?

Jeg studerte i 4 år, og hadde kun deltidsjobb det siste året. Ellers jobbet jeg bare om sommeren, påske, vinterferie og sånn. Klarte meg fint økonomisk. Så får du seg en sommerjobb så går jo det fint. Mulig du kan få noen tilkallingsvakter der og?

Anonymkode: 3eca3...fd6

AnonymBruker
Skrevet

JA, ville tatt sykehusjobben hvis du får den. Etter du har hatt sommerjobb der, kan det jo hende du får ekstravakter av ettellerannet slag på sykehuset også? Hvis ikke kan du jobbe på sykehjem/i hjemmesykepleien. Vil tro det er bedre enn den jobben du har nå, uansett.

Anonymkode: d8dbf...7da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...