Gjest nellikspiker Skrevet 28. februar 2005 #1 Del Skrevet 28. februar 2005 tror jeg har fått en allergisk reaksjon på noe men jeg aner ikke hva det kan komme av. det er mest nesa som er angrepet den er helt rød og har ru hud (ligner litt på en appelsin). huda på kinna og i panna er også litt ru når jeg tar på men langt fra så ille som nesa. fikk dette igår morges. kan det være noe jeg har spist som jeg har reagert på? for jeg har ikke hatt noe på fjeset (kremer o.l.) som jeg ikke bruker hver dag. har tenkt meg på apotek å kjøpe meg en kortisonsalve og kanskje også zyrtec (antihistamin, zyrtec er reseptfritt er det ikke?) lurer på om noen kan fortelle meg ca pris hva disse produktene vil koste? jeg har ikke mange penger å rutte med, har likssom valget mellom å spise idag eller å pleie utslettet mitt :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #2 Del Skrevet 28. februar 2005 Sist gang jeg kjøpte disse mener jeg å ha betalt ca. 250 kr for Zyrtec 100 tab, for Hydrokortison i underkant av kr 50. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå