Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Artig opplevelse jeg hadde her om dagen. Satt på t-banen på vei hjem fra jobben, og plutselig snakket en fremmed til meg. Haha, ble litt overrasket. Jeg så på en serie fra mobilen og han spurte om han kunne se med meg. Det endte med at vi delte ørepropper og så på serien sammen. Hadde ikke blitt overraske om noen spurte meg om dette i hjemlandet mitt, men ganske spesielt her i Norge. Herlig fyr

Anonymkode: 8eb8f...70f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er du fra da? 😊

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vedkommende så at du var fra et annet land og tenkte at du ikke var like kjip som andre nordmenn? :ler:

Anonymkode: 4306b...3c3

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg ser det for meg at dere to fremmede sitter sammen og ser på serie sammen og deler ørepropper. Snodig, men artig. 

Jeg opplever mange ganger at nordmenn smugtitter på skjermen min når jeg ser på serie/film på fly etc. og kikker vekk når jeg ser opp. :laugh: Jeg ville heller gjerne ha truffet på en slik en du viser til.  

Anonymkode: 9d9ee...e94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske det var flere sånne. Så koselig opplevelse :) 

Anonymkode: b72fc...af2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I PUA-miljøet kaller vi dette for en ''indirekte åpner'' i Dagtidssjekkings-kategorien! :)

Anonymkode: 4a081...619

AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig, jeg synes det er bra at folk tar kontakt på den måten.

Men det hørtes litt ekkelt ut at du delte ørepropper med en fremmed. Regner med at du renset den etterpå.

Anonymkode: d937d...2f3

AnonymBruker
Skrevet

Litt rart å dele øreplugger.. Men hyggelig at du syns det var ålreit.

Anonymkode: 26415...e54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha så koselig! Flere skulle vært slik synes jeg😊

Anonymkode: 53bb7...77c

AnonymBruker
Skrevet
På 30.5.2018 den 20.50, AnonymBruker skrev:

Kanskje vedkommende så at du var fra et annet land og tenkte at du ikke var like kjip som andre nordmenn? :ler:

Anonymkode: 4306b...3c3

Rapportert for rasisme. 

Jeg kunne lett sett med noen og spør ofte fremmede hvilken bok de leser om jeg liker det jeg smugleser fra sideplassen osv. 

Anonymkode: dc642...767

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...