AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #21 Skrevet 30. mai 2018 https://forum.kvinneguiden.no/topic/338174-er-jeg-rar-sliter-i-varmen/?page=133 Vi er maaange. Anonymkode: a1d99...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #22 Skrevet 30. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som reagerer sånn på varme må tenke på å kjøpe dere aircondition! Ikke av typen som går gjennom hele huset, men f.eks. en maskin til å ha i stuen eller på soverommet. Jeg har en som går for fullt hjemme nå, og da blir det svalt og deilig innendørs. Norge kommer bare til å bli varmere og varmere, så aircondition kommer nok til å bli mer og mer vanlig. Anonymkode: c82e5...c9a Men sånne flyttbare airconditioner bråker ikke de veldig. Hørt det er nesten uutholdelig.. Hvem har du ? Anonymkode: a1d99...3f6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #23 Skrevet 30. mai 2018 (endret) På 30.5.2018 den 19.44, AnonymBruker skrev: Har du og ts tatt opp heteproblemene med fastlegen? Høyt blodtrykk er en sak som gir dårligere/lavere kroppslig toleranse for varme. Flere andre ting som lett kan ordnes relativt enkelt kan gi dårlig varemtoleranse Ellers kan jeg opplyse om at de fleste sliter i varmen uten å være rar, når temperaturen er slik den er i dag. Daer detbare en ting å gjøre, å ta livet med ro, drikke rikelig, kjøle seg ned og prøve å sette pris på varmen, fordi det straks om en stund blir kjølig, isbelagt og snø utendørs. Anonymkode: 9dcf7...9c9 Ryddet for svar til slettet innlegg Perelandra, mod. Jeg har verken høyt blodtrykk eller høyt stoffskifte. Jeg har alltid vært slik. Hater rett og slett bare sol og varme. ts Anonymkode: 90827...e14 Endret 1. juni 2018 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #24 Skrevet 30. mai 2018 Jeg blir også sliten av denne varmen, og det er jo ekstra slitsomt at den har vart så lenge. Pass på å få i deg nok mat og drikke, så føler du deg kanskje bedre Anonymkode: 91660...8eb
Lill3My Skrevet 30. mai 2018 #25 Skrevet 30. mai 2018 Elsker sol og sommer, men når det blir mer enn 24+ og. Man bor i norske hus uten air condition... Da er det slitsomt når det varer så lenge som nå. Særlig nettene er kjipe og søvnløse. Ett tips da - vifte + bøtte med isbiter = gjør soving litt enklere og muliggjør litt tv-titting på kvelden 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #26 Skrevet 30. mai 2018 (endret) På 30.5.2018 den 19.44, AnonymBruker skrev: Har du og ts tatt opp heteproblemene med fastlegen? Høyt blodtrykk er en sak som gir dårligere/lavere kroppslig toleranse for varme. Flere andre ting som lett kan ordnes relativt enkelt kan gi dårlig varemtoleranse Ellers kan jeg opplyse om at de fleste sliter i varmen uten å være rar, når temperaturen er slik den er i dag. Daer detbare en ting å gjøre, å ta livet med ro, drikke rikelig, kjøle seg ned og prøve å sette pris på varmen, fordi det straks om en stund blir kjølig, isbelagt og snø utendørs. Anonymkode: 9dcf7...9c9 Ryddet for svar til slettet innlegg Perelandra, mod. GLEDER meg stort til snø og minusgrader. "prøve sette pris på varmen" ? Prøøøv å sett pris på mørke og 7 minus. Eller regn og regn og 12 grader Det liker nemlig jeg. Og vil ikke ha ett ord om at det er for kaldt og surt når det blåser og runder 12 blå. Deilig. (Obs,da. Blir litt grinete i varmen. ) Anonymkode: a1d99...3f6 Endret 1. juni 2018 av Perelandra 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #27 Skrevet 30. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: GLEDER meg stort til snø og minusgrader. "prøve sette pris på varmen" ? Prøøøv å sett pris på mørke og 7 minus. Eller regn og regn og 12 grader Det liker nemlig jeg. Og vil ikke ha ett ord om at det er for kaldt og surt når det blåser og runder 12 blå. Deilig. (Obs,da. Blir litt grinete i varmen. ) Anonymkode: a1d99...3f6 Regn og 12 grader er helt perfekt! ts Anonymkode: 90827...e14 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #28 Skrevet 30. mai 2018 Syns det er for varmt idag... Trives ikke når det er varmere enn 18-22 grader ca på dagtid, og ønsker meg kaldere netter. Får migrene, hodepine, myser og blir sliten i nakke/øyne, stivner til, får vondt i kroppen, blir kjempeslapp, trøtt, mister matlysten og blir kvalm... Ungene hyler her også, og det til langt på natt - fett for hodepinen. Akkurat nå går jeg på en medisin som gjør meg veldig stresset/gir mye energi, så merker ikke så mye som vanlig av slappheten, men resten har jeg likevel bare at jeg nesten ikke får sove heller Anonymkode: 6020a...43a
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #29 Skrevet 30. mai 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regn og 12 grader er helt perfekt! ts Anonymkode: 90827...e14 1 time siden, AnonymBruker skrev: GLEDER meg stort til snø og minusgrader. "prøve sette pris på varmen" ? Prøøøv å sett pris på mørke og 7 minus. Eller regn og regn og 12 grader Det liker nemlig jeg. Og vil ikke ha ett ord om at det er for kaldt og surt når det blåser og runder 12 blå. Deilig. (Obs,da. Blir litt grinete i varmen. ) Anonymkode: a1d99...3f6 Deprimerte tenker slik. Anonymkode: 9dcf7...9c9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #30 Skrevet 30. mai 2018 37 minutter siden, AnonymBruker said: Deprimerte tenker slik. Anonymkode: 9dcf7...9c9 Jeg er deprimert fordi jeg evner å sette pris på 12 grader og regn? Det er da slike dager det er flest av! ts Anonymkode: 90827...e14 6
AmandaVI Skrevet 30. mai 2018 #31 Skrevet 30. mai 2018 Føler med deg Sol og blå himmel er deilig det, men det holder med 15-20 grader. Det eneste som hjelper meg gjennom disse glovarme dagene er å planlegge høstkosen. Da blir det kaffe med fløte og Maestro-kjeks og nye tegnesaker og bøker 🍂🍁 2
Perelandra Skrevet 1. juni 2018 #32 Skrevet 1. juni 2018 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og svar til dette Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå