AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 Jeg er en jente på 24 år og vil begynne å ta skikkelig vare på huden før det er forsent. Så jeg lurte på om noen her har noen gode tips til hudpleie serier, eller noe du kan gjøre hos hudpleier eller kostilskudd f.eks? Jeg har ganske tørr hud og har en del porer også, porene syntes nesten ikke de dagene huden min er godt fuktet. Har flekkvis tørr hud, spesielt i kinnene. Kunne også tenke meg å få tips om god krops pleie som holder huden på kroppen ung også! Hva ambefaler dere ? Anonymkode: 6cf12...dc4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 høy spf, det er det beste du kan gjøre for huden din. Anonymkode: 9dc6d...9c1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: høy spf, det er det beste du kan gjøre for huden din. Anonymkode: 9dc6d...9c1 Jaja, bruker 50. Men det hjelper ikke på tørr hud. Anonymkode: 6cf12...dc4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #4 Skrevet 30. mai 2018 Vask og rens med cocosolje (man brukes som sminkefjerner ogsp) spis masse frukt og grønt, drikk masse vann og tren/mosjonere. Begrens alkohol, sukker, røyk, fastfood. Beste du kan gjøre for huden. Anonymkode: 7667e...9b3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vask og rens med cocosolje (man brukes som sminkefjerner ogsp) spis masse frukt og grønt, drikk masse vann og tren/mosjonere. Begrens alkohol, sukker, røyk, fastfood. Beste du kan gjøre for huden. Anonymkode: 7667e...9b3 Kan brukes som sminkefjerner også skulle det stå. Anonymkode: 7667e...9b3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #6 Skrevet 30. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vask og rens med cocosolje (man brukes som sminkefjerner ogsp) spis masse frukt og grønt, drikk masse vann og tren/mosjonere. Begrens alkohol, sukker, røyk, fastfood. Beste du kan gjøre for huden. Anonymkode: 7667e...9b3 Hørt at cocosolje ikke er såbra for porene ? Anonymkode: 6cf12...dc4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #7 Skrevet 30. mai 2018 Mitt beste hudtips: Ikke bruk billigsminke, de inneholder skadelige ingredienser som på sikt er dårlig for både huden og helsa. Bruk solfaktor. Ikke røyk, og begrens alkoholinntak til det minimale. Du aner ikke hvor mye jeg angrer på all festingen jeg drev med på din alder! For hudpleieprodukter anbefaler jeg koreansk hudpleie som ligger fremmerst i verden på det, eller time hos en hudpleier eller hudlege å få analysert din hud og kjøpe tilpasset produkter. Selvom hudpleieren vil anbefale deg produkter hun selger, som ofte er veldig dyre, så kan du finne rimeligere produkter med samme ingredienser på nett så ta notater men si nei takk til å kjøpe der og da når du blir tilbudt det Ellers må jeg si at huden min totalforandret seg på et halvt år etter jeg hørte på hudpleiers tips å kjøpe en krem til 900 kr fra henne. Svindyr når fuktighetskrem på butikken koster 50 kroner, men de gjorde aldri noe bra for huden min, noe fuktighetskremen fra hudpleier faktisk gjorde Anonymkode: 9ce1d...f29 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #8 Skrevet 1. juni 2018 På 31.5.2018 den 0.54, AnonymBruker skrev: Mitt beste hudtips: Ikke bruk billigsminke, de inneholder skadelige ingredienser som på sikt er dårlig for både huden og helsa. Bruk solfaktor. Ikke røyk, og begrens alkoholinntak til det minimale. Du aner ikke hvor mye jeg angrer på all festingen jeg drev med på din alder! For hudpleieprodukter anbefaler jeg koreansk hudpleie som ligger fremmerst i verden på det, eller time hos en hudpleier eller hudlege å få analysert din hud og kjøpe tilpasset produkter. Selvom hudpleieren vil anbefale deg produkter hun selger, som ofte er veldig dyre, så kan du finne rimeligere produkter med samme ingredienser på nett så ta notater men si nei takk til å kjøpe der og da når du blir tilbudt det Ellers må jeg si at huden min totalforandret seg på et halvt år etter jeg hørte på hudpleiers tips å kjøpe en krem til 900 kr fra henne. Svindyr når fuktighetskrem på butikken koster 50 kroner, men de gjorde aldri noe bra for huden min, noe fuktighetskremen fra hudpleier faktisk gjorde Anonymkode: 9ce1d...f29 Hvilken krem er det du bruker? Anonymkode: 3f0d2...49b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 #9 Skrevet 1. juni 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken krem er det du bruker? Anonymkode: 3f0d2...49b Niactil fra Elixir, fikk veldig jevn og ren sunn og glødende hud etter jeg startet med den. Har sluttet nå etter et par år fordi den er så dyr og husleien min har gått opp, og kan se selv at huden ikke er liiiike fin lenger. Anonymkode: 9ce1d...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå