Kaktuss Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 Hei. Jeg tok en eggløsningstest idag for å sjekke om den ville være negativ da jeg som oftest pleier få tydelig strek alltid. Siden jeg nå går på provera (skal ta tablett 9 av 10 i kveld) trodde jeg den ville være ganske så svak. Jeg tok feil, den er jo positiv. Skulle hatt mensen idag om jeg ikke hadde tatt proveraen. Jeg har sjekket eggstokker hos gyn flere ganger og har ikke pco/pcos ifølge lege. Hvorfor er den da positiv? Har jeg liksom eggløsning nå? Er det proveraen som gjør det? Kan noen hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 Kan du være gravid? Anonymkode: 3f487...c91
Kaktuss Skrevet 31. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2018 Ja 😁 jeg tok en graviditetstest idag. Den var visst positiv 😁 2
Kaktuss Skrevet 2. juni 2018 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2018 Tusen takk for gratulasjon, men.. Gleden var kort. Idag fikk jeg blødning av proveraen. Da jeg fant ut av graviditeten ringte jeg gyn. Han sa at jeg enten ville få blødning eller ikke. Jeg kunne spontanabortere eller ikke. Nå må jeg vente til blødningen er over for så å ta ny test. Det har mest sannsynlig gått galt da provera sin jobb er å fjerne slimhinnene i livmor og det er jo der knøttet er/var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå