AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 Det er 30-50% i nettbutikken til Nytelse nå , og siden der virker å være noen menn her inne som plages med liten penis vil jeg bare tipse om en billig og bra penispumpe Enkel og god penispumpe for deg som vil prøve fordelene med pumping! Pumpen gjør penis større og mer følsom, samtidig som du får en mer langvarig ereksjon - spesielt ved bruk av en god penisring etter pumping. En fordel for deg og fordel for kvinnen 150 kr har alle råd til! Thank me later https://www.nytelse.no/penispumpe/penispumpe-pumpworx-beginner-power-pump/menn/ Anonymkode: 5498a...a5f 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 Menn med små peniser får ikke dame. Så hva de skal med en langvarig ereksjon er for meg en gåte. Og det er bare tull at en pumpe gjør pikken større. Hvordan skal den liksom klare det? Anonymkode: 9f6f9...a1d 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn med små peniser får ikke dame. Så hva de skal med en langvarig ereksjon er for meg en gåte. Og det er bare tull at en pumpe gjør pikken større. Hvordan skal den liksom klare det? Anonymkode: 9f6f9...a1d Anonymkode: 11363...098 2
SlemUlv Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 Mitt sommertips: slutt å bry dere, de fleste kvinner bryr seg ikke. Lær der å bruke den penisen dere har ❤️ 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #6 Skrevet 30. mai 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: 11363...098 Anonymkode: 63097...472
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #7 Skrevet 30. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er 30-50% i nettbutikken til Nytelse nå , og siden der virker å være noen menn her inne som plages med liten penis vil jeg bare tipse om en billig og bra penispumpe Enkel og god penispumpe for deg som vil prøve fordelene med pumping! Pumpen gjør penis større og mer følsom, samtidig som du får en mer langvarig ereksjon - spesielt ved bruk av en god penisring etter pumping. En fordel for deg og fordel for kvinnen 150 kr har alle råd til! Thank me later https://www.nytelse.no/penispumpe/penispumpe-pumpworx-beginner-power-pump/menn/ Anonymkode: 5498a...a5f For kort og for trang. Anonymkode: ee514...98b
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #8 Skrevet 30. mai 2018 Sommertips? Mener du menn skal bruke denne før de drar på stranden?Anonymkode: 22413...937 3
Antoinette Skrevet 30. mai 2018 #9 Skrevet 30. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sommertips? Mener du menn skal bruke denne før de drar på stranden? Anonymkode: 22413...937 Ha ha ha ha!!!! Fylle ut speedoen liksom. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #10 Skrevet 30. mai 2018 Mitt sommertips er at livet er altfor kort til å bry seg om hva snurrebassen holder på med der nede. Er man heldig er det noen timer hver dag i senga. Når man fortsetter videre med familie og jobb, har man knapt tid til det der i hverdagens mas og tjas. Man har ikke sjanse til det heller om ungene er hjemme og må finne de få minuttene man har i fred til sex. Nei mtt sommertips for dere i sommer er rett og slett å bare finne en rolig strand og slapp av så lenge dere kan før hverdagens jag kommer som en tsunami Anonymkode: 0f93f...753 1
Sphere Skrevet 30. mai 2018 #11 Skrevet 30. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn med små peniser får ikke dame. Så hva de skal med en langvarig ereksjon er for meg en gåte. Og det er bare tull at en pumpe gjør pikken større. Hvordan skal den liksom klare det? Anonymkode: 9f6f9...a1d Klart vi får dame vi også. Som sagt, de fleste kvinner bryr seg ikke. Penispumpe gjør penis littegrann midlertidig forstørret, men for min del ble effekten litt oppblåst, Dvs ikke like hard som tidligere. Derfor foretrakk kjæresten min uten. Men det var morsomt å forsøke. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #13 Skrevet 30. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn med små peniser får ikke dame. Så hva de skal med en langvarig ereksjon er for meg en gåte. Og det er bare tull at en pumpe gjør pikken større. Hvordan skal den liksom klare det? Anonymkode: 9f6f9...a1d De er i alle fall aldri førstevalget Anonymkode: 3d2f3...aa1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #14 Skrevet 30. mai 2018 6 timer siden, Antoinette skrev: Sommertips??? Helårstips da Men siden det er salg nå i sommer og mange bruker sommeren på å finne nye sexpartnere så kan mange menn kanskje klare å få one night standsene dems til noe mere fast om de ikke presenterer bare en lite snegle til dama i senga Jeg utelukker vanligvis menn med liten penis men datet en mann en gang som var veldig bevisst og chill til problemet og sa at han trengte noen minutter til å pumpe seg opp før sex, for han var det som når vi jenter gjør oss klare å sjekker om vi har papirrester i dåsa eller tar på oss en fin BH, helt normalt. Og ja han hadde jeg faktisk sex med hele sommeren! Noen centimeter utgjør faktisk stor forskjell så om penispumpe ble mer brukt så hadde menn med liten penis sluppet å slite så mye med det, og kvinnene hadde også kun fått fordeler av det Anonymkode: 5498a...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #16 Skrevet 31. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Helårstips da Men siden det er salg nå i sommer og mange bruker sommeren på å finne nye sexpartnere så kan mange menn kanskje klare å få one night standsene dems til noe mere fast om de ikke presenterer bare en lite snegle til dama i senga Jeg utelukker vanligvis menn med liten penis men datet en mann en gang som var veldig bevisst og chill til problemet og sa at han trengte noen minutter til å pumpe seg opp før sex, for han var det som når vi jenter gjør oss klare å sjekker om vi har papirrester i dåsa eller tar på oss en fin BH, helt normalt. Og ja han hadde jeg faktisk sex med hele sommeren! Noen centimeter utgjør faktisk stor forskjell så om penispumpe ble mer brukt så hadde menn med liten penis sluppet å slite så mye med det, og kvinnene hadde også kun fått fordeler av det Anonymkode: 5498a...a5f Hvordan ville du reagert hvis en med 20 pluss hadde gjort det samme. Skal bare gjøre den klar. Tar 20 minutt. Er det greit? Garanterer 25 cm lengde og håndledd tykkelse. Hadde du tenkt det samme? Anonymkode: ee514...98b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #17 Skrevet 31. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ville du reagert hvis en med 20 pluss hadde gjort det samme. Skal bare gjøre den klar. Tar 20 minutt. Er det greit? Garanterer 25 cm lengde og håndledd tykkelse. Hadde du tenkt det samme? Anonymkode: ee514...98b For meg hadde en penis på 25 cm og tykkelse som et stort mannlig håndledd blitt for stort, så jeg hadde sagt at det ikke var nødvendig for min del og eventuelt at samleiet ikke kunne gjennomføres om jeg merket at det ikke gikk. Som sagt har bare noen centimeter mye å si og en penis som går fra 10cm til 15 cm og en cm mer enn utgangspunktet i omkrets ville derimot bare blitt en glede Ser ikke på det som sannsynlig at det er mange med 20 cm penis som bruker penis pumpe. Om de sliter med ereksjonen ville penisring blitt et mer naturlig valg. Anonymkode: 5498a...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #18 Skrevet 31. mai 2018 19 timer siden, SlemUlv skrev: Mitt sommertips: slutt å bry dere, de fleste kvinner bryr seg ikke. Lær der å bruke den penisen dere har ❤️ Mistet jomfrudommen til en som brydde seg veldig om størrelsen når jeg var 19, vi var på fest og hadde badet men når vi kom tilbake til festen kledde hun ikke på seg og isteden tok hun en stor morgenkåpe og tørket og dekket oss med den mens hun gnidde underlivet mot magen min samtidig som jeg fikk mitt første kyss. Jeg var selvfølgelig hard med en gang, var ikke nøye at det var over 20 stykker rundt omkring det store huset som enten satt å pratet, eller et par stykker som også klinte med hverandre, var bare fokusert på henne. Vi hadde litt dekning i hjørne vi satt, men det hadde ikke vært vanskelig å se nøyaktig hva vi gjorde. Etter å ha fått følt brystene hennes, og hun tok hånden min og førte et par fingre inn i henne var det "min tur" og når hun tok tak spurte hun om jeg var ordentlig hard enda, og ble nervøs men sa jeg hadde aldri vært så kåt i hele mitt liv. Hun så litt skeptisk ut, og spurte om dette var mitt første kyss for hun merket at jeg ikke viste hva jeg gjorde. Igjen innrømte jeg at jeg hadde ingen erfaring, og da midlnet blikket hennes litt og så på meg med andre øyne og spurte om jeg ville ha sex, samtidig som vi snakket hadde hun dratt i strikken og fjernet underdelen av bikinien og lekte seg slik at jeg fikk føle varmen på skrittet, og jeg hadde egentlig ikke fått sagt ja før hun satt seg ned og jeg var plutselig ikke jomfru lenger. Hun dra meg ut et par ganger bare for at jeg skulle få hele sensasjonen men så satte hun seg helt ned, og forsatte å kline en stund og red meg litt sakte. Men etter noen minutter hoppet hun av og sa at hun følte meg ikke noe spesielt. Jeg hadde tydeligvis grei tykkelse, men exen hennes var 5 cm lengre enn meg, jeg har bare 13cm så jeg fylte henne ikke dypt nok, og hun følte det var meningsløst å forsette. Jeg følte meg helt for jævlig, og når hun da begynte å flørte med en annen fyr og tok han i hånden og dro han med inn på bade var det så pinnelig å være der at jeg dro. Det tok 9 år før jeg hadde sex igjen, og det var først etter at jeg hadde blitt forelsket i dama mi, men jeg unngikk flere sjanser i starten til å ha sex eller bli sugd av henne fordi jeg var redd for det. Det var ikke før hun tilslutt spurte om jeg ikke tente på henne og ville forbli venner at jeg med en klump i halsen at jeg fortalte henne at jeg var blitt forelsket i henne, og var redd for å miste det vi hadde bygd opp og fortalte hva som hadde skjedd. Jeg skammer meg ikke over å si at når hun tok tak i hode mitt med begge hendene og sa hun var blitt forelsket i meg også, og aldri ville dømt meg for noe slik, at jeg slapp noen tårer. Så heldigvis har jeg truffet noen som ikke bryr seg, men jeg holdt nesten på å ødelegge forholdet jeg nå har fordi den forrige ødela selvtilitten min og selverdien min helt. Anonymkode: 99931...570
SlemUlv Skrevet 31. mai 2018 #19 Skrevet 31. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mistet jomfrudommen til en som brydde seg veldig om størrelsen når jeg var 19, Anonymkode: 99931...570 Jeg skrev "de fleste" ikke alle.. så kjipt du hadde en dårlig erfaring, men altså, de fleste bryr seg ikke 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #20 Skrevet 31. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mistet jomfrudommen til en som brydde seg veldig om størrelsen når jeg var 19, vi var på fest og hadde badet men når vi kom tilbake til festen kledde hun ikke på seg og isteden tok hun en stor morgenkåpe og tørket og dekket oss med den mens hun gnidde underlivet mot magen min samtidig som jeg fikk mitt første kyss. Jeg var selvfølgelig hard med en gang, var ikke nøye at det var over 20 stykker rundt omkring det store huset som enten satt å pratet, eller et par stykker som også klinte med hverandre, var bare fokusert på henne. Vi hadde litt dekning i hjørne vi satt, men det hadde ikke vært vanskelig å se nøyaktig hva vi gjorde. Etter å ha fått følt brystene hennes, og hun tok hånden min og førte et par fingre inn i henne var det "min tur" og når hun tok tak spurte hun om jeg var ordentlig hard enda, og ble nervøs men sa jeg hadde aldri vært så kåt i hele mitt liv. Hun så litt skeptisk ut, og spurte om dette var mitt første kyss for hun merket at jeg ikke viste hva jeg gjorde. Igjen innrømte jeg at jeg hadde ingen erfaring, og da midlnet blikket hennes litt og så på meg med andre øyne og spurte om jeg ville ha sex, samtidig som vi snakket hadde hun dratt i strikken og fjernet underdelen av bikinien og lekte seg slik at jeg fikk føle varmen på skrittet, og jeg hadde egentlig ikke fått sagt ja før hun satt seg ned og jeg var plutselig ikke jomfru lenger. Hun dra meg ut et par ganger bare for at jeg skulle få hele sensasjonen men så satte hun seg helt ned, og forsatte å kline en stund og red meg litt sakte. Men etter noen minutter hoppet hun av og sa at hun følte meg ikke noe spesielt. Jeg hadde tydeligvis grei tykkelse, men exen hennes var 5 cm lengre enn meg, jeg har bare 13cm så jeg fylte henne ikke dypt nok, og hun følte det var meningsløst å forsette. Jeg følte meg helt for jævlig, og når hun da begynte å flørte med en annen fyr og tok han i hånden og dro han med inn på bade var det så pinnelig å være der at jeg dro. Det tok 9 år før jeg hadde sex igjen, og det var først etter at jeg hadde blitt forelsket i dama mi, men jeg unngikk flere sjanser i starten til å ha sex eller bli sugd av henne fordi jeg var redd for det. Det var ikke før hun tilslutt spurte om jeg ikke tente på henne og ville forbli venner at jeg med en klump i halsen at jeg fortalte henne at jeg var blitt forelsket i henne, og var redd for å miste det vi hadde bygd opp og fortalte hva som hadde skjedd. Jeg skammer meg ikke over å si at når hun tok tak i hode mitt med begge hendene og sa hun var blitt forelsket i meg også, og aldri ville dømt meg for noe slik, at jeg slapp noen tårer. Så heldigvis har jeg truffet noen som ikke bryr seg, men jeg holdt nesten på å ødelegge forholdet jeg nå har fordi den forrige ødela selvtilitten min og selverdien min helt. Anonymkode: 99931...570 Hva er omkretsen? Anonymkode: 3d2f3...aa1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå