AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 Er alle som forsøker å finne seg kjæreste veldig aktive på Tinder, eller lignende steder? Uansett hor jeg snur jeg så hører jeg folk nevne Tinder Tinder Tinder hele tiden... Men er det noen som faktisk har klart å finne seg et ett varig forhold gjennom denne appen? Anonymkode: 3271f...bc4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 Kjenner til en del som fant kjæreste via tinder og noen både gift og foreldre i dag. Han som i dag er min samboer møtte jeg også via tinder Anonymkode: 39a2c...bde 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 Jupp - jeg brukte appen kun som tidsfordriv og søkte ikke etter noen ting (tja, bekjentskaper og vennskapelige relasjoner er jo alltids hyggelig), og endte opp med å bli samboer med en derfra. Anonymkode: 82ded...bdb
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #4 Skrevet 30. mai 2018 Nei. Jeg er ikke på tinder, sukker eller noen steder. Føler på en måte at om jeg oppretter en profil der så er det bare useriøse som kommer til å renne ned innboksen min allikevel. Jeg er 48 år og kvinne så orker ikke slikt tull. Og ærlig talt veit jeg ikke hvor jeg kunne forsøkt å finne noen seriøse. Helst venner først. Ser mange nevner turvenner, rødekors, søppelplukking.. Men hvor godt kjent blir man egentlig der? Anonymkode: 282fe...d59 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 Verken jeg eller kjæresten har vært på tinder eller andre datingnettsider vi er 28 og 29 og fant hverandre på trening. Anonymkode: f86f9...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå