AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 Jeg ligger og sover etter nattevakt, og våkner av at det ringer på døren, Etter å ha karret meg opp av senga, dratt på meg mer klær og åpnet døren ser jeg to unge gutter i hvit skjorte og slips som i mellomtiden har forflyttet seg til døra til naboleiligheten. Religiøs-radaren min går av umiddelbart, og det bekreftes i det de sier "Hei, vi ønsker å snakke med deg om Bibelen!" Trøtt og sur, og meeeget androgyn av utseende, og homovennlig og ateist av natur, så ser jeg her da en gyllen mulighet til å få lirt av meg litt dritt, og jeg ser på de, smiler og sier: "Vet dere hva, det kan dere ta å DRITE i!", før jeg smiler enda bredere, hever hånda til hilsen, og lukker døra. Og fy faen så deilig det var.. 😁 Anonymkode: d14cb...865 9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 ....okei. Jeg tok meg en kartong iskaffe til frokost. Deilig det også. Anonymkode: a0c27...418 15
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 Kanskje jeg er rar, men jeg behandler alle mennesker (som ikke gjør andre vondt) med respekt. Anonymkode: 1debb...a4c 31
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #4 Skrevet 30. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg er rar, men jeg behandler alle mennesker (som ikke gjør andre vondt) med respekt. Anonymkode: 1debb...a4c Påstår du at kristne ikke gjør andre vondt? Anonymkode: 3716a...ae1 7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 De har ingenting med å gå rundt og ringe på dørene til folk for å spre dritten sin, Anonymkode: d14cb...865 7
Hadley Skrevet 30. mai 2018 #6 Skrevet 30. mai 2018 Du kunne jo ha invitert dem inn på soverommet for litt syndig moro... 10
Leonaen Skrevet 30. mai 2018 #7 Skrevet 30. mai 2018 Deilig å si hva da? Deilig å slenge litt dritt fordi du er uenig i religion? Du kunne bare blitt i senga. Trengte ikke å åpne døra. Det velger du selv. Du velger også selv å la deg irritere. Lag en tråd med litt mening. Jeg er ikke religiøs, men la folk være forskjellige og ulik. Du velger selv hva du vil bry deg om. Vær din egen lykkes smed og vær fornøyd med livet 😊 så skal du nok se at det plutselig blir deilig å IKKE slenge drit, men takke høflig nei. Hurra 😊 9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #8 Skrevet 30. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De har ingenting med å gå rundt og ringe på dørene til folk for å spre dritten sin, Anonymkode: d14cb...865 Helt enig. Det er så respektløst. Anonymkode: 59fdf...71d 6
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. mai 2018 #9 Skrevet 30. mai 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ligger og sover etter nattevakt, og våkner av at det ringer på døren, Etter å ha karret meg opp av senga, dratt på meg mer klær og åpnet døren ser jeg to unge gutter i hvit skjorte og slips som i mellomtiden har forflyttet seg til døra til naboleiligheten. Religiøs-radaren min går av umiddelbart, og det bekreftes i det de sier "Hei, vi ønsker å snakke med deg om Bibelen!" Trøtt og sur, og meeeget androgyn av utseende, og homovennlig og ateist av natur, så ser jeg her da en gyllen mulighet til å få lirt av meg litt dritt, og jeg ser på de, smiler og sier: "Vet dere hva, det kan dere ta å DRITE i!", før jeg smiler enda bredere, hever hånda til hilsen, og lukker døra. Og fy faen så deilig det var.. 😁 Anonymkode: d14cb...865 At du i det hele tatt gadd å åpne døra, er for meg et mysterium. Her gidder jeg aldri å åpne døra om noen ringer på, det er uansett ikke besøk til meg. Leer ikke en finger om det ringer på, uansett når på døgnet.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #10 Skrevet 30. mai 2018 Just now, Hadley said: Du kunne jo ha invitert dem inn på soverommet for litt syndig moro... Det kunne jo faktisk ha vært litt gøy, vist dem alle mine paddles, cuffs, håndjern, belter og lignende, og ikke minst alt crossdressing og ageplay-utstyret mitt. Anonymkode: d14cb...865 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #11 Skrevet 30. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Påstår du at kristne ikke gjør andre vondt? Anonymkode: 3716a...ae1 Haha, nei jeg skrev jo "alle mennesker som ikke gjør andre noe vondt"! Om det er en kristen, muslim, eller en gammel bestefar er det ett fett for meg så lenge personen er grei. Og om noen dukker opp på døra mi så behandler jeg den personen utifra hvordan han oppfører seg. Å rope ut at "Det DRITER jeg i" pgr av at noen vil fortelle meg om bibelen, det blir for dumt. Det går fint an å si; beklager, men jeg er ikke interessert. Jeg er forøvrig ikke religiøs, driver ikke med telefonsalg og er heller ikke en selger. Men behandler de menneskene fint likevel. Anonymkode: 1debb...a4c 7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #12 Skrevet 30. mai 2018 3 minutter siden, Leonaen said: Deilig å si hva da? Deilig å slenge litt dritt fordi du er uenig i religion? Du kunne bare blitt i senga. Trengte ikke å åpne døra. Det velger du selv. Du velger også selv å la deg irritere. Lag en tråd med litt mening. Jeg er ikke religiøs, men la folk være forskjellige og ulik. Du velger selv hva du vil bry deg om. Vær din egen lykkes smed og vær fornøyd med livet 😊 så skal du nok se at det plutselig blir deilig å IKKE slenge drit, men takke høflig nei. Hurra 😊 Som oftest åpner jeg ikke døra når jeg ikke venter besøk, nei, men man blir jo stressa og nysgjerrig. Spesielt når noen ringer på døra når de fleste som kjenner meg VET at jeg sover på denne tiden. Uansett, de ber jo om det, når de trenger seg på på den måten. De får finne andre måter å spre dritten sin på enn å plage folk som ikke har bedt om det. Anonymkode: d14cb...865 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #13 Skrevet 30. mai 2018 Jeg fikk også noen på døra for et par år siden. Hadde vært ute på byen hele kvelden og til midnatt, var "litt" urven i formen da jeg våknet. Hadde ikke fått stelt meg ennå, knapt vært på do. Jeg var iført en gammel Star Wars-t-skjorte, et nuppete pledd, mascara nedpå haka og håret på tvers. Så ringer det på døra, jeg aner fred og ingen fare, går og åpner. Der står to tekkelig kledde damer, med noe blader og bøker i hendene. Alarmen gikk av for fullt, kan du si, jeg ble oppriktig sjokkert og provosert også, og utbrøt: "Nei, nå får dere faen meg gi dere her!!" Rygget inn i gangen og slang døra igjen med et brak. Er ikke stolt av dette for jeg er vanvligvis en høflig person, men timingen deres var vel årsaken til at jeg reagerte slik. Det var nemlig ti-halv elleve tiden den 18. mai, noe jeg synes er direkte ondskapsfullt. De vet nok at de som ikke skulle jobbe den dagen, var hjemme etter grundig 17. mai-feiring. Anonymkode: 6d9d2...351 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #14 Skrevet 30. mai 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Påstår du at kristne ikke gjør andre vondt? Anonymkode: 3716a...ae1 Det der er like meningsfullt som å spørre om de som er ateister gjør andre vondt. Evt de med tøfler. Anonymkode: 8c849...620 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #15 Skrevet 30. mai 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og fy faen så deilig det var.. 😁 Anonymkode: d14cb...865 Du har en lav terskel for å ble gledet. Det skal du ha. Og om jeg må få tillegge; det er litt underlig å la seg underholde av å forulempe andre, men det er nå bare min mening. Anonymkode: 8c849...620 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #16 Skrevet 30. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du har en lav terskel for å ble gledet. Det skal du ha. Og om jeg må få tillegge; det er litt underlig å la seg underholde av å forulempe andre, men det er nå bare min mening. Anonymkode: 8c849...620 Jeg har null problem med å "forulempe" andre, når de i utgangspunktet forulemper meg ved å ringe på døra mi uten å ha blitt bedt om det. Det at de i tillegg hadde et ærend som jeg personlig finner totalt motbydelig var det som gjorde både muligheten og tilfredsstillelsen uimotståelig. Og glede skal man sette pris på uansett hvor man finner den, det er liksom ikke slik at det er overflod av den i omløp :D Anonymkode: d14cb...865 1
exictence Skrevet 30. mai 2018 #17 Skrevet 30. mai 2018 Hadde det ikke gitt en mer glede å møte folk med et smil og sagt til dem "nei takk". Synes ikke at jeg skal forulempe andre selv om de forulemper meg i dette tilfellet. Selv om jeg finner det motbydelig det de kommer med, så har de en annen oppfatning. Høyst sannsynlig var deres mening bare god. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #18 Skrevet 30. mai 2018 Den kommentaren, og at du kjenner en glede over det, sier uendelig mye mer om deg enn om de som ringte på. Og ingenting av det er særlig fordelaktig... Anonymkode: 06e8b...839 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #19 Skrevet 30. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har null problem med å "forulempe" andre, når de i utgangspunktet forulemper meg ved å ringe på døra mi uten å ha blitt bedt om det. Det at de i tillegg hadde et ærend som jeg personlig finner totalt motbydelig var det som gjorde både muligheten og tilfredsstillelsen uimotståelig. Og glede skal man sette pris på uansett hvor man finner den, det er liksom ikke slik at det er overflod av den i omløp :D Anonymkode: d14cb...865 Ringeklokka er til for at noen utenfor der du bor vil ha kontakt med deg. Om du ikke vil ha kontakt med andre enn de du vil skal komme så får du fjerne den eller henge opp en lapp. Inntil videre får må du finne deg i at ringeklokka brukes slik den er tenkt å brukes som. De som ringte på kunne ikke vite noe om ditt ståsted i forhold til deres religion. Et dørskilt hvor du formidler at kun ateister får lov til å ringe på er en mulighet. Når du blir eldre vil du nok se annerledes på det, men inntil det skjer så må du bare glede deg over hva du vil. Anonymkode: 8c849...620 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #20 Skrevet 30. mai 2018 Nå til dags er det ingen som har behov for å gå å ringe på eller banke på dørene til folk, det er derfor jeg som sagt heller aldri åpner til vanlig, og dermed håper med det å bidra til å få en slutt på dette. Spesielt siden det omtrent kun er religiøse fanatikere og selgere som gjør det fremdeles, Anonymkode: d14cb...865 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå