Gå til innhold

Hva er det med mennesker som gjør alt de kan for å være mest mulig stygg mot andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg antar det er mange som vet om mennesker som dette. Det ser nesten ut til at det er hobbyen deres å lage mest mulig styr for andre, og noen legger særdeles mye tid og energi i å ødelegge mest mulig. Jeg hadde ikke brukere på KG i tankene når jeg undret over dette, men det er en spesiell bruker her inne også som bare er her for å være mest mulig stygg i noen dager frem til han blir utestengt i noen måneder og dette gjentar seg da gang på gang. Jeg forstår ikke hva som er poenget og lurer på om noen andre har teorier på hvorfor noen mennesker er sånn? Er det ikke bedre å spre om seg med positiv energi og hjelpe hverandre i stedet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de tror de har lov til å ta andre. 

Det er pinlig, men de tror helt oppriktig det. 

Som regel for å gjøre opp for noe andre har gjort mot dem. 

De må ha det ut av sitt eget system og synes det er greit å gi det til deg. 

Sånn er samfunnet. Derfor er det veldig uheldig med offerdyrkingen. 

Alle utblåsningene til ofrene sirkulerer rundt som en evig negativ sirkel. Utblåsninger er som energi som går over i noe annet. 

I en praktisk verden kunne du like gjerne tatt bensinen til personen som blåser ut. Siden han har tatt fra deg energi og da kan han gi feks litt praktisk energi tilbake. Feks bensin eller diesel. 

Det er jo synlig energi og mye mer praktisk. 

Slipper å mase også da. Kan måle på milliliteren, slik at de argeste blir fornøyd og. Og på grammet. 

Men problemet er hvis det går i min favør ... da er milliliter og liter plutselig ‘et fett’. Du skylder meg 2 liter, men gir meg 1 liter. Og så er du fornøyd. 

Slik er de. Og de lurer på hvorfor livet er kjipt. 

Anonymkode: 5309e...bc0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil velge å utføre en FAK analyse og en MAS analyse av vedkommende og trolig komme fremm til et fornuftig svar.
Det er mange ulike årsaker til det fra person til person.

Anonymkode: 2d758...88b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...