Gjest tiny i.i. Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 Vet dere om mange bruker bryllupsdelen på markedsplassen? Har dere fått kjøpt/solgt noe der? Lurer på å legge inn, men gidder ikke dersom det er liten sjans for å få solgt.
Coria Skrevet 28. februar 2005 #2 Skrevet 28. februar 2005 Jeg kjøpte kjolen min der. Fulgte aktivt med både der, på Ditt bryllup og finn.no. Men det ser ut som om mange annonser ligger en stund, så man må vel forberede seg på at det kan ta litt tid.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #3 Skrevet 1. mars 2005 Jeg fikk solgt kjolen min relativt raskt på Finn, etter et par henvendelser. Men jeg har hørt at mange sliter med å få solgt kjolen. Det er vel alltids verdt et forsøk da...
Gjest Tiny i.i. Skrevet 1. mars 2005 #4 Skrevet 1. mars 2005 Det er ikke kjole jeg skal kvitte meg med. Får legge inn og se om noen vil ha det..
Lille smurf Skrevet 1. mars 2005 #5 Skrevet 1. mars 2005 Det er ikke kjole jeg skal kvitte meg med. Får legge inn og se om noen vil ha det.. Hva skal du selge da?? litt nysgjerrig....
Rannva Skrevet 2. mars 2005 #6 Skrevet 2. mars 2005 Sender deg pm, Lille smurf. Det er ikke lov med kjøp og salg her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå