Gå til innhold

Er det ok at bh viser under tynne topper/Tunika/bluse/skjorte nå på sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet er stilt.

Hva er det som er ok/  ikke ok?

Og til slutt hva gjør du? Går du med bh vises, eller har du noe for at den ikke skal vises?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har man noe valg?😬 Synes alle klærne i år er gjennomsiktige🤣 For å svare på spørsmålet ditt: jeg prøver å unngå at bh'en synes, men nå er det for varmt til å gå med fler lag. Så heretter kommer jeg ikke til å skjule bh'en. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar på meg hudfarget bh under hvit bluse og rosa bh under rosa. Da syntes nesten ikke bhen. Alle bluser er jo litt transparente.  Det blir for varmt å ha singlet under. 

Anonymkode: bb990...c79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 00f51...69d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 0591d...66f

• Liker 4
Skrevet

Det er helt innafor!😊 jeg personlig liker å dekke meg til litt om jeg skal på butikken f eks, men ellers bryr jeg meg ikke stort. Gjør det du føler deg komfortabel med du, det er det viktigste!😊

• Liker 3
Gjest Sjokoladeknask
Skrevet

Jeg synes man skal gå med det man vil og føler seg komfortabel med. Jeg selv går i dag i en passe tykk kjole uten bh under, og driter i hva folk måtte mene. 

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid tenkt at det er derfor vi har bh. Siden jeg ikke trenger det for støtten liksom. Noe bra er det med små pupper også. 😛

Anonymkode: 6846f...726

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg spør ingen om lov, kler på meg akkurat det jeg har lyst til. Synes det er kult med en pen bh under en litt gjennomsiktig blondetopp f.eks. Gikk med det senest i går :) 

Anonymkode: 57509...631

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar på meg hudfarget bh under hvit bluse og rosa bh under rosa. Da syntes nesten ikke bhen. Alle bluser er jo litt transparente.  Det blir for varmt å ha singlet under. 

Anonymkode: bb990...c79

Jeg vet ikke dette altså, men jeg ser for meg at det nesten er bedre å bruke nude BH under alle farger, ikke bare hvit? Slik at den blender bedre med kroppen/huden og ikke toppen? Men godt mulig jeg tar feil.

Jeg synes som regel at det er helt greit TS, men det kan variere litt. Jeg ville ikke kommet med synlig BH i bryllup eller på jobb, men i helgen da jeg var på byn hadde jeg på meg en tynn topp med dobbelt lag fremme der BH ikke var synlig, men bare enkelt lag bak der BH var synlig. Synes det er helt greit.

Anonymkode: 4bfa7...6f8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte 3 nye hvite t-skjorter i dag, alle ganske gjennomsiktige, er sånn moten er nå da tenker jeg, og ja, helt innafor om BH viser gjennom.

Anonymkode: 9d389...b73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt, ja. Men man skal ikke se alt, og enhver detalj på det du har under. Blir det for mye tar jeg på meg en hudfarget eller sort singlett over BH i samme farge.

Anonymkode: fa064...222

Skrevet

syns det er ok hvis den er ensfarget og egnet til å vises.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en hvit/svart singlet under gjennomsiktige topper fordi det er det jeg er mest komfortabel med, men synes ikke det er noe galt i om bh'en synes på andre. I noen tilstelninger er det greit å kle seg litt mer "konservativt", men til vanlig ser jeg ikke noe problem med det. MEN jeg ville ikke synes det var innafor med kun en helsetrøye på menn, kall meg gjerne dobbeltmoralsk.

Anonymkode: c882c...395

Skrevet

Det kommer helt an på situasjonen. Så lenge det ikke er i en formell eller høytidelig anledning, bryr jeg meg ikke så mye om BHen vises. Nå som jeg går tynnkledt i sommervarmen, kan det være vanskelig å unngå at stroppene vises, eller at BHen blir synlig i armhullene på klærne.

AnonymBruker
Skrevet

Går enten med bikini under eller lar bh'en vise. Har veldig små pupper og sånne hvite/svarte/nude bh'er som er glatte, så de gjør ikke mye av seg og dekker det de skal og vel så det. Har noen sånne "firkant-topper" man kan ta utenpå bh også, med blonder eller slikt, når jeg føler for det.

Anonymkode: 8d382...f5b

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke bh så her vises brystvorter og alt, jeg driter vel i det. Om bh vises hadde jeg aldri tenkt over en gang, det er da klær.

Anonymkode: 788fc...99b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ok hvis BH-en ikke vises tydelig, dvs at man kan se hva slags mønster den har etc. 

Anonymkode: c7fe9...4db

Skrevet

Nei. Med slike gjennomsiktige topper er det ikke greit å gå med BH! Den blir synlig.

Derfor nå du gå uten BH når du har slike overdeler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...