AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 Hei. Jeg fikk en melding i går fra ei jeg hadde noen felles venner med for noen år siden og hang med kanskje tre ganger. Den ene gangen kysset vi litt, men det ble med det. Jeg var litt interessert i den perioden, men hun likte en kompis av meg, så den kvelden vi kysset sjedde nok kun fordi kompisen min holdt på med ei annen den perioden. Det skjedde aldri noe mer og etter den kvelden snakket vi mindre og mindre. I går sendte hun altså en «Hei, hva skjer»-melding. Må jeg egt svare på denne? Har lite lyst da jeg føler jeg ble litt brukt en periode av personen og fordi jeg ikke har noe interessse av personen i dag (holder også på med ei for tiden). Er redd hun kommer til å forsette å skrive f.eks. hei osv. Spørsmål: Må jeg svare? Hvis hun skriver mer, hva gjør jeg? Takk for innspill. Anonymkode: 7fa94...60b
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 Du trenger ikke svare. Det finnes selvsagt de som aldri tar et hint, men flesteparten av oss vil ta et hint om vi ser at personen har lest meldingen (eller at det har gått lang tid) og ikke svart. Jeg tviler på at hun vil sende flere meldinger, men om hun gjør det så er det vel bare å ignorere de også. Men man kan selvsagt være høflig og svare, det tar ikke lang tid å drepe en samtale. Selv ville jeg bare oversett hele greia. Anonymkode: 7150c...cdc
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #4 Skrevet 30. mai 2018 Nei du må ikke svare men må si jeg syntes du overreagerer at du føler deg brukt fordi en du klina med for fem år siden likte kompisen din bedre. Åssen tror du det er å være jente og henge med en guttegjeng? Man blir keen på flere og bruker ingen bare fordi man ikke gifter seg med alle. Anonymkode: 19ed0...a33
Vackra Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 Man svarer når folk tar kontakt, man lar ikke vedkommende se man har "sett det og ignorerer det". Er det så farlig å gi et minutt av tiden din får du manne seg opp og si at du ikke ønsker kontakt.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #6 Skrevet 30. mai 2018 Nei, like greit å ikke svare hvis du ikke er interessert i kontakt. Anonymkode: 2bccd...463 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #7 Skrevet 30. mai 2018 5 minutter siden, Vackra skrev: Man svarer når folk tar kontakt, man lar ikke vedkommende se man har "sett det og ignorerer det". Er det så farlig å gi et minutt av tiden din får du manne seg opp og si at du ikke ønsker kontakt. Synes det blir overkill å svare at man ikke ønsker kontakt, hun har bare sendt en ganske upersonlig melding som det er helt greit å ikke svare på i mine øyne. Anonymkode: 2bccd...463
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #8 Skrevet 30. mai 2018 Nei, du trenger ikke svare. Enten utveksler du noen høflighetsfraser, ellers svarer du ikke. Ikke svar at du ikke ønsker kontakt. Det er litt overkill Anonymkode: a0d0c...bcd
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #10 Skrevet 30. mai 2018 Jeg pleier bare å legge meldingen ulest eller trykk på «ignorer meldingen» om jeg ikke orker å svare. Jeg synes det er frekt å la en melding stå sett. Slik er det den andre veien også. Om noen ignorer meldingen min eller lar den ligge ulest, bryr jeg meg ikke - men om det står sett blir jeg litt sur. Anonymkode: 36219...a5c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #11 Skrevet 30. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier bare å legge meldingen ulest eller trykk på «ignorer meldingen» om jeg ikke orker å svare. Jeg synes det er frekt å la en melding stå sett. Slik er det den andre veien også. Om noen ignorer meldingen min eller lar den ligge ulest, bryr jeg meg ikke - men om det står sett blir jeg litt sur. Anonymkode: 36219...a5c Hæ? Men det går jo ut på akkurat det samme: Vedkommende ønsker ikke kontakt med deg. Anonymkode: 25d7b...24d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #12 Skrevet 4. juni 2018 Jeg ville svart også sett det an. Anonymkode: f7ae5...c6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå