Gå til innhold

Voksen med tannregulering - Turnoff?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du hadde truffet en du likte veldig godt, og det viste seg at han hadde tannregulering i godt voksen alder, hadde det vært turnoff?

Anonymkode: 2f327...b19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange har regulering som voksne. Kjenner flere som har satt på nå, i voksen alder.

Men, de har satt på reguleringen på baksiden og ikke forsiden. En voksen med regulering foran er lite sjarmerende. Ellers er det ikke noe stort problem.

Anonymkode: 8a46b...d03

Skrevet

Nei. Mer turn-off å ikke ta vare på tennene sine

Skrevet
2 minutter siden, Ariadne# skrev:

Nei. Mer turn-off å ikke ta vare på tennene sine

Absolutt. Dette viser at han tar vare på seg selv og bryr seg om tennene sine. Kanskje han hadde foreldre med lite penger da han var liten som ikke hadde råd til regulering. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde regulering foran, både oppe og nede i 30 åra . Møtte mannen min i den perioden.  Fikk ikke inntrykk av at det var noen hindring på dating fronten. Er jo kun midlertidig og slutt resultatet blir pene tenner. 

Anonymkode: 6ace5...a7a

Skrevet

Nei, det er ingenting jeg bryr meg om. Syns det bare er positivt at folk bryr seg om tennene sine.

Eneste som ville ha vært turn off var om personen var sløv med tannpuss, men det er ekkelt uansett, det bare vises bedre med regulering.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, litt der og da men den skal jo av om noen måneder så hadde ikke brydd meg 

Anonymkode: e7bf2...bfe

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvem bryr seg? :P 

Anonymkode: d76d5...10f

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Ikke alle var heldige å få regulering når man var yngre, og må som voksen få fikset munnen, enten for det estetiske, eller for funksjonalitet.

Anonymkode: cedcc...938

Gjest Doggo
Skrevet

Jeg hadde regulering som barn og voksen. Jeg var flink med å bruke gom, det var ikke det som var problemet. Jeg hadde en tannstilling som gjorde at den måtte reguleres 2 ganger. Det vanlig er også å bli opperert med den type tannstilling jeg hadde, men det slapp jeg heldigvis. Til sammen hadde jeg regulering i 5 år😅

Uansett, jeg fikk meg en partner selv om det, og er i dag godt gift:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...