AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Del Skrevet 30. mai 2018 En venninne har bursdag akkurat i min ferie. Har kun 2 uker fri og har sett på flybilletter noen dager (en uke før, og skal være vekke mer enn en uke og) før hun skal feire. Ikke rund dag heller. Frister lite utsette ferien pga en feiring med såpass lite ferie. Da blir ferien mindre også dit jeg skal..Hun reiste selv på ferie før min bursdag, men vil visst jeg skal komme i hennes. Hva ville du gjort? Anonymkode: 3a4a3...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 30. mai 2018 #2 Del Skrevet 30. mai 2018 Jeg ville reist. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 30. mai 2018 #3 Del Skrevet 30. mai 2018 Jeg ville reist på ferie. Regner med og håper at venninnen din unner deg en ferie, selv om hun gjerne vil feire med deg. Uansett om hun ikke gjør det, så ville jeg ikke tatt hensyn til hennes ønske når du bare har kort ferie. Dere to kan vel gjøre noe koselig når du kommer hjem igjen? Bursdager er ikke så big deal at man avlyser ferien for bare en dag. Hadde vært en ting om det var en stor runddag som hadde vært planlagt lenge, men det er ikke hennes. Så dra på ferie med god samvittighet og gjør noe koselig for å markere dagen når du kommer hjem. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimmis25 Skrevet 30. mai 2018 #4 Del Skrevet 30. mai 2018 Hadde ikke engang vurderert å droppe ferien pga en bursdag😊 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peaches Skrevet 30. mai 2018 #5 Del Skrevet 30. mai 2018 En bursdag er jo ingenting for voksne. Reis på ferie. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 30. mai 2018 #6 Del Skrevet 30. mai 2018 Hvis hun ikke er en person som tar bursdager dønn seriøst, hadde jeg nok reist på ferie med god samvittighet, ringt og gratulert på selve bursdagen, og hadde gitt gaven på etterskudd. Fleste voksne forstår at folk lever egne liv og planer kan overfalle hverandre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #7 Del Skrevet 30. mai 2018 Så lenge hun ikke har planlagt storfest, og invitert, så dra på ferie. Uansett kan du takke nei til fest, fordi du har andre planer Anonymkode: 9aec2...6dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 30. mai 2018 #8 Del Skrevet 30. mai 2018 Kos deg på ferien du 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #9 Del Skrevet 30. mai 2018 Om hun har tenkt å feire kun med deg eller med veldig få, så ville jeg feiret henne før eller etter turen. Men uansett synes jeg du kan ta ferien din med god samvittighet. Ring henne på bursdagen. En planlagt ferie er noe helt annet enn om du bare ikke gidder å dra. Hun har lov til å være skuffet over at du ikke kommer, men burde forstå at du ikke avlyser eller endrer ferien din på grunn av en kveld. Anonymkode: 61e72...b00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #10 Del Skrevet 30. mai 2018 Selvsagt skal du reise! Hvor ego er venninna di egentlig?? Hvis hun blir sur så er hun ingen god venn. Si at dere tar det igjen når dere begge er tilbake fra ferie, da får hun enda en liten feiring av seg selv, og det vil hun nok like. Anonymkode: 6891b...2c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 30. mai 2018 #11 Del Skrevet 30. mai 2018 Hadde reist, hadde ikke hatt noen tvil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #12 Del Skrevet 30. mai 2018 Hadde uten tvil reist på ferie Anonymkode: 04798...375 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå